Aktualności

Radio w III kwartale: dużo wyższy czas słuchania

15 października 2010

Średni czas słuchania radia w III kwartale br. wyniósł 279 minut dziennie. To o 14 minut więcej niż w drugim kwartale. Rośnie też...

więcej

Ankieterzy badania Radio Track

14 października 2010

Do realizacji badania Radio Track wybierani są najbardziej doświadczeni ankieterzy instytutu Millward Brown SMG/KRC i posiadający...

więcej

Matka Polka słuchaczka – słuchalność radia wśród matek z dziećmi

10 października 2010

Młode matki są grupą docelową przede wszystkim produktów związanych z pielęgnacją i wychowywaniem dzieci. Tym bardziej atrakcyjną,...

więcej

Spotem i niestandardem – młodzi słuchacze radia

27 września 2010

Radio jest jednym z najlepszych sposobów komunikowania się z młodym konsumentem. To medium towarzyszy im przez cały dzień,...

więcej

Biznesmen na nasłuchu

19 września 2010

Prezesi, dyrektorzy, właściciele przedsiębiorstw, specjaliści i osoby wykonujące wolne zawody – łączą ich ponadprzeciętne zarobki,...

więcej

Badanie niemal non-stop

16 września 2010

Badanie Radio Track wykonywane jest codziennie – ankieterzy telefonują nawet w soboty i niedziele. Jest tylko kilkanaście dni w roku,...

więcej

Sobota ważna reklamowo

20 sierpnia 2010

Weekendy to równie istotny czas dla radia, jak dni powszednie. Zasięg dzienny radia wynosi wówczas ponad 74 proc., co oznacza,...

więcej

Radio nie tylko o poranku

29 lipca 2010

Ponad 24 mln osób słucha codziennie radia. Wbrew stereotypom, najwięcej słuchaczy rozgłośnie gromadzą nie tylko rano, ale również...

więcej