Członkowie KBR
Eurozet
EUROZET – czołowa grupa radiowa w Polsce, posiadająca stacje radiowe: Radio ZET, Radio ZET Chilli, Radio ZET Gold, Radio PLUS, Antyradio, Planeta.fm oraz Studio ZET i RRM Dom Sprzedaży Radia. Wyłączny przedstawiciel 64 stacji Pakietu Niezależnych na rynku reklamy.
Paweł Makowski – menadżer ds. badań Działu Badań i Analiz
Paweł Makowski od 2005 związany z firmą badawczą SMG/KRC, później MillwardBrown (dziś Kantar Polska), gdzie był członkiem zespołu badań radia i Internetu. Na stanowisku Senior Client Executive łączył rolę badacza i specjalisty ds. obsługi klienta, będąc jednocześnie odpowiedzialnym za badania Radio Track i Net Track. Od 2016 roku jest menedżerem ds. badań i analiz w Grupie Radiowej Eurozet.
Grupa Radiowa Agory
Agora rozpoczęła działalność radiową w 1996 r. Obecnie w jej portfolio znajdują się sieci Radio Złote Przeboje, Rock Radio, Radio TOK FM oraz Radio Pogoda. W portfolio Grupy Radiowej Agory znajdują się również cyfrowe platformy muzyczne Tuba.fm, Tuba TV i tuba.pl. W ramach GRA działa również wiodący na rynku broker reklamy radiowej i kinowej Doradztwo Mediowe Sp. z o.o.
Dariusz Kostrzewski – dyrektor ds. badań i analiz rynku
Pracę w Agorze rozpoczął w 1997 roku jako zastępca kierownika działu badań i analiz rynku. Wcześniej współpracował z Instytutem Usług Marketingowych Eurotest oraz z Pracownią Badań Społecznych w Sopocie. W Agorze współtworzył dział monitoringu reklamy prasowej. Na obecnym stanowisku od maja 2008 r. Od 2004 roku członek rady nadzorczej Polskich Badań Czytelnictwa, od 2012 roku pełni funkcję przewodniczącego rady nadzorczej tej spółki. Absolwent marketingu na Uniwersytecie Gdańskim.
Grupa RMF
Grupa RMF jest największym polskim nadawcą radiowym. Należy do niej ogólnopolskie radio RMF FM, sieć stacji lokalnych RMF MAXXX, ponadregionalne RMF Classic i dwie rozgłośnie lokalne Radio GRA. Do Grupy RMF należy też szereg portali i serwisów internetowych: portal informacyjny RMF24.pl, platforma z kanałami radiowymi RMFon.pl (wraz z informacyjno-muzycznym Radiem RMF24), serwisy Twoje Zdrowie i Bajeczna Polska oraz strony internetowe poszczególnych rozgłośni. Spółka zajmuje się sprzedażą czasu i powierzchni reklamowej oraz produktów oferowanych przez podmioty należące do Grupy RMF.
Mariusz Gołda – dyrektor marketingu Grupy RMF
Do 1997 niezależny badacz, właściciel firmy badawczej, konsultant. Od 1997 związany z RMF FM, od 1999 roku na stale w dziale marketingu. Stworzył w strukturach Grupy RMF studio badań telefonicznych CATI.
Time SA
Spółka TIME, należąca do Grupy ZPR SA, zarządza całym projektem radiowym Grupy, w skład którego wchodzą: sieć Radio ESKA, ESKA Rock, sieć Radio SuperNova i Radio VOX FM.
Iwona Matysiak – dyrektor działu badań i analiz w TIME SA
Od 1998 roku pracuje w dziale badań i analiz w TIME SA. Wiedzę zdobywała w Wyższej Szkole Zarządzania (The Polish Open University). Absolwentka MBA Oxford Brooks University. Ukończyła także Podyplomowe Studia Psychologii Zachowań Rynkowych na Uniwersytecie Warszawskim.