
BInAR: 90 proc. badanych słucha radia online
14 lipca 2010Aż 90 proc. osób, które wzięły udział w Badaniu Internetowego Audytorium Radia BInAR, słucha radia w sieci, a prawie trzy czwarte...
więcejAż 90 proc. osób, które wzięły udział w Badaniu Internetowego Audytorium Radia BInAR, słucha radia w sieci, a prawie trzy czwarte...
więcejSą jednym z ważniejszych targetów dla reklamodawców i jedną z istotniejszych grup odbiorców radia. Blisko 12 mln kobiet słucha radia...
więcejInicjatywa na Rzecz Badania Radia w Internecie (IRBRI) łączy siły z grupą konsultacyjną, która prowadzi prace nad nowym standardem...
więcejPodczas ostatniego posiedzenia Inicjatywy na Rzecz Badania Radia w Internecie (IRBRI), instytut AGB Nielsen Media Research przedstawił...
więcejOd wiosny br. część badania dzienniczkowego, prowadzonego w ramach badania Radio Track, realizowana jest poprzez Internet. Wprowadzaną...
więcejW 2009 roku znacząco wzrosła liczba osób, które słuchają radia codziennie – wynika z Raportu Radio 2009 przygotowanego na podstawie...
więcejPodczas kolejnego spotkania Inicjatywy na Rzecz Badania Radia w Internecie (IRBRI) metodologię mierzenia słuchalności kanałów w sieci...
więcejPrawie 18 proc. osób, które zamierzają kupić samochód, słucha radia minimum siedem godzin dziennie. W całej populacji ten wskaźnik...
więcej