Osoby chcące kupić auto częściej słuchają radia
24 lutego 2010Prawie 18 proc. osób, które zamierzają kupić samochód, słucha radia minimum siedem godzin dziennie. W całej populacji ten wskaźnik...
więcejPrawie 18 proc. osób, które zamierzają kupić samochód, słucha radia minimum siedem godzin dziennie. W całej populacji ten wskaźnik...
więcejGemius SA zaprezentował swoją metodologię mierzenia słuchalności kanałów internetowych. W ten sposób Inicjatywa na Rzecz Badania...
więcejKomitet Badań Radiowych i Polskie Badania Internetu zakończyły współpracę z GG Network SA w ramach Inicjatywy na Rzecz Badania Radia...
więcejPod adresem radiotrack.pl uruchomiona została nowa strona internetowa poświęcona badaniom słuchalności rozgłośni radiowych w Polsce....
więcejKomitet Badań Radiowych będzie przeprowadzał dwa razy w roku badanie nt. zwyczajów słuchaczy radia w Internecie. Dzięki Badaniu...
więcejKomitet Badań Radiowych, w ramach Inicjatywy na Rzecz Badania Radia w Internecie (IRBRI), dokonał wstępnego przeglądu istniejących...
więcejRośnie liczba osób słuchających radia w samochodzie. W grupie wiekowej 15-75 lat w ciągu ostatnich lat odsetek respondentów...
więcejIntensywne prace nad stworzeniem odpowiedniego modelu łączenia wyników wywiadów realizowanych na telefonach komórkowych i stacjonarnych...
więcej