Aktualności

Mariusz Gołda, foto: RMF

Badania pasywne – czy to realna alternatywa?

27 grudnia 2019

W ostatnim czasie powraca temat badania słuchalności rozgłośni radiowych w Polsce metodą pasywną. Przy tej okazji wymienia się liczne...

więcej

Raport AdBranch: Branża motoryzacyjna zwiększa wydatki na reklamę radiową

25 listopada 2019

W pierwszych trzech kwartałach branża motoryzacyjna wydała na reklamę w radio już 655,2 mln zł, prawie o 90 mln zł więcej niż w...

więcej

Jan M. Kujawski konsultantem merytorycznym Komitetu Badań Radiowych

1 września 2019

Od września br. Jan M. Kujawski rozpoczął współpracę z Komitetem Badań Radiowych jako konsultant merytoryczny. Będzie odpowiedzialny...

więcej

Radio na fali! Ponad 72 proc. Polaków słucha radia codziennie.

8 sierpnia 2019

Dziennie 72,1 proc. Polaków słuchało radia w pierwszym półroczu 2019 – wynika z najnowszych danych badania Radio Track. W pierwszym...

więcej

Nadawcy telewizyjni, internetowi i radiowi razem w sprawie zintegrowanego pomiaru mediów

28 maja 2019

28 maja br. odbyło się spotkanie zorganizowane przez nadawców telewizyjnych, internetowych i radiowych, z udziałem przedstawicieli IAA,...

więcej

Raport AdBranch: Biura podróży wydały ponad 34,6 mln zł na reklamę w radio

24 maja 2019

Ponad 34,6 mln zł (34 603 206 zł) wydały w ub.r. biura podróży na reklamę radiową, co stanowi ponad 14 proc. ich budżetów...

więcej

Trzeci Radiowy Charytatywny Blok Reklamowy zebrał 120 tys. zł dla dzieci z wadami słuchu

11 kwietnia 2019

170 rozgłośni z całej Polski nadało już po raz trzeci Charytatywny Blok Reklamowy. Dzięki wsparciu szóstki reklamodawców udało się...

więcej

Dzień Radia i trzeci Radiowy Charytatywny Blok Reklamowy

9 kwietnia 2019

Jak co roku 11 kwietnia rozgłośnie w całym kraju będą świętować Polski Dzień Radia. Na antenach stacji mnóstwo atrakcji dla...

więcej