Dlaczego wybieramy treści audio?
4 kwietnia 2024Szybki dostęp do newsów, dostarczanie wiedzy, oferta muzyczna, kontakt z lubianymi osobowościami, możliwość dopasowania do nastroju czy...
więcejSzybki dostęp do newsów, dostarczanie wiedzy, oferta muzyczna, kontakt z lubianymi osobowościami, możliwość dopasowania do nastroju czy...
więcejPolacy sukcesywnie poszerzają zainteresowanie różnorodnymi formami audio, podążając za europejskimi trendami konsumpcji mediów. Badania...
więcejKomitet Badań Radiowych kontynuuje współpracę z firmą Adres:Media, skupiającą grono doradców z obszaru badań, marketingu, reklamy i...
więcejAdres:Media i Kantar zrealizowały na zlecenie Komitetu Badań Radiowych nowy projekt badawczy pod nazwą Total Audio. Badanie ma na celu...
więcejWzrósł czas słuchania radia wśród Polaków poniżej 40 roku życia. Osoby w wieku 25-39 lat spędzają z radiem średnio 4 godziny i 11...
więcejBadanie Radio Track jest realizowane zgodnie z obowiązującymi w branży standardami – powiedział prezes UOKiK Tomasz Chróstny,...
więcejRadio towarzyszy ponad połowie Polaków w czasie ich największej codziennej aktywności. W godzinach od 7.30 do 16.00 każdego dnia radia...
więcejRadio jest jedynym medium, które może nam towarzyszyć w zasadzie wszędzie i przy każdej okazji. Jest z nami w samochodzie, w domu i w...
więcej