
Maja Kurzelewska w zespole Adres:Media
7 lipca 2025Do zespołu Adres:Media, firmy odpowiedzialnej za realizację badania Radio Track, dołączyła Maja Kurzelewska. Odpowiada za strategiczne...
więcejDo zespołu Adres:Media, firmy odpowiedzialnej za realizację badania Radio Track, dołączyła Maja Kurzelewska. Odpowiada za strategiczne...
więcejRadio rozpoczęło rok 2025 z dobrą dynamiką wzrostu – zasięg dzienny radia total w I kwartale jest wyższy niż średnioroczna wartość...
więcejKomitet Badań Radiowych prezentuje „Raport RADIO”, przygotowany na podstawie badań Radio Track i Total Audio. Radio Track jest standardem...
więcejTreści audio są nieodłącznym elementem codziennego życia Polaków – ponad 90 proc. badanych deklaruje, że przynajmniej raz w tygodniu...
więcejRadio należy do najpopularniejszych i najbardziej dostępnych mediów w Polsce. Jak pokazują dane Radio Track za cały 2024 rok, każdego...
więcej23 października odbędzie się II Forum Jakości Danych – konferencja branży badawczej na temat jakości danych uzyskiwanych z badań...
więcejSzybki dostęp do newsów, dostarczanie wiedzy, oferta muzyczna, kontakt z lubianymi osobowościami, możliwość dopasowania do nastroju czy...
więcejPolacy sukcesywnie poszerzają zainteresowanie różnorodnymi formami audio, podążając za europejskimi trendami konsumpcji mediów. Badania...
więcej