Aktualności

Nadawcy telewizyjni, internetowi i radiowi razem w sprawie zintegrowanego pomiaru mediów

28 maja 2019

28 maja br. odbyło się spotkanie zorganizowane przez nadawców telewizyjnych, internetowych i radiowych, z udziałem przedstawicieli IAA,...

więcej

Raport AdBranch: Biura podróży wydały ponad 34,6 mln zł na reklamę w radio

24 maja 2019

Ponad 34,6 mln zł (34 603 206 zł) wydały w ub.r. biura podróży na reklamę radiową, co stanowi ponad 14 proc. ich budżetów...

więcej

Trzeci Radiowy Charytatywny Blok Reklamowy zebrał 120 tys. zł dla dzieci z wadami słuchu

11 kwietnia 2019

170 rozgłośni z całej Polski nadało już po raz trzeci Charytatywny Blok Reklamowy. Dzięki wsparciu szóstki reklamodawców udało się...

więcej

Dzień Radia i trzeci Radiowy Charytatywny Blok Reklamowy

9 kwietnia 2019

Jak co roku 11 kwietnia rozgłośnie w całym kraju będą świętować Polski Dzień Radia. Na antenach stacji mnóstwo atrakcji dla...

więcej

Ruszyła Radiowa Mapa Polski!

21 stycznia 2019

Ruszyła Radiowa Mapa Polski czyli interaktywny schemat struktury polskiego rynku radiowego. Radiowa Mapa Polski to łatwe w użyciu...

więcej

Kolejny bardzo dobry rok dla radia w Polsce!

15 stycznia 2019

W 2018 roku zasięg dzienny radia osiągnął poziom 72,4%, o prawie 1 punkt procentowy więcej w stosunku do roku ubiegłego. Oznacza to, że...

więcej

Stanowisko Komitetu Badań Radiowych w sprawie założeń projektu Telemetria Polska w zakresie badania radiowego

8 października 2018

W nawiązaniu do korespondencji poszczególnych członków Komitetu Badań Radiowych (KBR) z KRRiT,  KBR informuje, że 20 września br....

więcej

Dobre półrocze dla radia w Polsce.W I półroczu 2018 prawie 73 proc. Polaków słuchało radia każdego dnia.

18 lipca 2018

Dziennie 72,7 proc. Polaków słuchało radia w pierwszym półroczu 2018. – wynika z najnowszych danych badania Radio Track. W minionym...

więcej