Polacy wpisują się w europejski model słuchania
15 lutego 2024Polacy sukcesywnie poszerzają zainteresowanie różnorodnymi formami audio, podążając za europejskimi trendami konsumpcji mediów. Badania...
więcejPolacy sukcesywnie poszerzają zainteresowanie różnorodnymi formami audio, podążając za europejskimi trendami konsumpcji mediów. Badania...
więcejKomitet Badań Radiowych kontynuuje współpracę z firmą Adres:Media, skupiającą grono doradców z obszaru badań, marketingu, reklamy i...
więcejAdres:Media i Kantar zrealizowały na zlecenie Komitetu Badań Radiowych nowy projekt badawczy pod nazwą Total Audio. Badanie ma na celu...
więcejWzrósł czas słuchania radia wśród Polaków poniżej 40 roku życia. Osoby w wieku 25-39 lat spędzają z radiem średnio 4 godziny i 11...
więcejBadanie Radio Track jest realizowane zgodnie z obowiązującymi w branży standardami – powiedział prezes UOKiK Tomasz Chróstny,...
więcejRadio towarzyszy ponad połowie Polaków w czasie ich największej codziennej aktywności. W godzinach od 7.30 do 16.00 każdego dnia radia...
więcejRadio jest jedynym medium, które może nam towarzyszyć w zasadzie wszędzie i przy każdej okazji. Jest z nami w samochodzie, w domu i w...
więcejRadio FM w Polsce jest dostępne dla wszystkich i wszędzie, a DAB+ może kiedyś będzie W ostatnim czasie rynek radiowy został zaskoczony...
więcej