
Spotem i niestandardem – młodzi słuchacze radia
27 września 2010Radio jest jednym z najlepszych sposobów komunikowania się z młodym konsumentem. To medium towarzyszy im przez cały dzień,...
więcejRadio jest jednym z najlepszych sposobów komunikowania się z młodym konsumentem. To medium towarzyszy im przez cały dzień,...
więcejPrezesi, dyrektorzy, właściciele przedsiębiorstw, specjaliści i osoby wykonujące wolne zawody – łączą ich ponadprzeciętne zarobki,...
więcejBadanie Radio Track wykonywane jest codziennie – ankieterzy telefonują nawet w soboty i niedziele. Jest tylko kilkanaście dni w roku,...
więcejWeekendy to równie istotny czas dla radia, jak dni powszednie. Zasięg dzienny radia wynosi wówczas ponad 74 proc., co oznacza,...
więcejPonad 24 mln osób słucha codziennie radia. Wbrew stereotypom, najwięcej słuchaczy rozgłośnie gromadzą nie tylko rano, ale również...
więcejZakończyło się pierwsze badanie dzienniczkowe w ramach badania Radio Track z wykorzystaniem ankiety internetowej (CAWI). Część osób...
więcejAż 90 proc. osób, które wzięły udział w Badaniu Internetowego Audytorium Radia BInAR, słucha radia w sieci, a prawie trzy czwarte...
więcejSą jednym z ważniejszych targetów dla reklamodawców i jedną z istotniejszych grup odbiorców radia. Blisko 12 mln kobiet słucha radia...
więcej