Co czwarty zamożny słuchacz spędza z radiem 8 godzin
29 marca 2011Zamożni klienci to jeden z atrakcyjniejszych targetów dla przedsiębiorstw z wielu sektorów: bankowego, motoryzacyjnego czy producentów...
więcejZamożni klienci to jeden z atrakcyjniejszych targetów dla przedsiębiorstw z wielu sektorów: bankowego, motoryzacyjnego czy producentów...
więcejEfektywna radiowa kampania reklamowa nie musi oznaczać emisji spotów wyłącznie rano i w ciągu dnia, kiedy to radio ma najwyższy...
więcejPonad trzy czwarte osób robiących codzienne zakupy słucha radia, średnio przez 4 godziny i 46 minut dziennie. Są jedną z istotniejszych...
więcejRadio jest jednym z najpopularniejszych mediów, które towarzyszą Polakom w domu, szczególnie rano, przed i po południu. Średnio...
więcejKomitet Badań Radiowych i Polskie Radio SA nawiązały współpracę, na mocy której publiczny nadawca uczestniczy w pracach KBR-u....
więcejMężczyźni w wieku powyżej 30 lat, ze średnich i dużych miast, dobrze zarabiający, są atrakcyjnym targetem dla reklamodawców...
więcejCzwarty kwartał był najlepszym kwartałem dla radia w całym 2010 roku. Dziennie radia słuchało średnio 23,7 mln osób. Według badania...
więcejOd stycznia w badaniu Radio Track została zwiększona liczba wywiadów realizowanych na telefony komórkowe. Komitet Badań Radiowych...
więcej