Aktualności

Co czwarty zamożny słuchacz spędza z radiem 8 godzin

29 marca 2011

Zamożni klienci to jeden z atrakcyjniejszych targetów dla przedsiębiorstw z wielu sektorów: bankowego, motoryzacyjnego czy producentów...

więcej

Wieczorami radio doemną młodych targetów – słuchalność w paśmie 18-23

18 marca 2011

Efektywna radiowa kampania reklamowa nie musi oznaczać emisji spotów wyłącznie rano i w ciągu dnia, kiedy to radio ma najwyższy...

więcej

Ponad 9 milionów klientów-słuchaczy – słuchalność radia, wśród osób robiących codzienne zakupy

8 marca 2011

Ponad trzy czwarte osób robiących codzienne zakupy słucha radia, średnio przez 4 godziny i 46 minut dziennie. Są jedną z istotniejszych...

więcej

Radio w domach gra przez ponad trzy godziny dziennie

25 lutego 2011

Radio jest jednym z najpopularniejszych mediów, które towarzyszą Polakom w domu, szczególnie rano, przed i po południu. Średnio...

więcej

Polskie Radio nawiązało współpracę z KBR-em

15 lutego 2011

Komitet Badań Radiowych i Polskie Radio SA nawiązały współpracę, na mocy której publiczny nadawca uczestniczy w pracach KBR-u....

więcej

Rekord słuchalności wśród dorosłych mężczyzn

28 stycznia 2011

Mężczyźni w wieku powyżej 30 lat, ze średnich i dużych miast, dobrze zarabiający, są atrakcyjnym targetem dla reklamodawców...

więcej

Dla radia czwarty kwartał najlepszy w 2010 roku

20 stycznia 2011

Czwarty kwartał był najlepszym kwartałem dla radia w całym 2010 roku. Dziennie radia słuchało średnio 23,7 mln osób. Według badania...

więcej

Więcej wywiadów na komórki w badaniu Radio Track

17 stycznia 2011

Od stycznia w badaniu Radio Track została zwiększona liczba wywiadów realizowanych na telefony komórkowe. Komitet Badań Radiowych...

więcej