
Wywiad z kwestionariusza
15 grudnia 2010Podczas badania słuchalności stacji radiowych, ankieter wykorzystuje specjalny kwestionariusz przygotowany na potrzeby Radio Tracka. Dzięki...
więcejPodczas badania słuchalności stacji radiowych, ankieter wykorzystuje specjalny kwestionariusz przygotowany na potrzeby Radio Tracka. Dzięki...
więcejJuż ponad połowa słuchaczy wybiera dziennie tylko jedną rozgłośnię. W ciągu roku przybyło ich milion. W tym roku aż 53,2 proc....
więcejJedna trzecia słuchaczy deklaruje, że używa do odbioru radia m.in. swojego telefonu komórkowego. W ciągu roku przybyło ponad milion...
więcejWe wrześniu połączyły się sieci Radio Plus i Radio Vox FM. W związku z tym na liście stacji monitorowanych w badaniu Radio Track...
więcej10 milionów osób słucha radia codziennie w samochodzie i liczba ta rośnie – w porównaniu do zeszłego roku przybyło ponad 300...
więcejŚredni czas słuchania radia w III kwartale br. wyniósł 279 minut dziennie. To o 14 minut więcej niż w drugim kwartale. Rośnie też...
więcejDo realizacji badania Radio Track wybierani są najbardziej doświadczeni ankieterzy instytutu Millward Brown SMG/KRC i posiadający...
więcejMłode matki są grupą docelową przede wszystkim produktów związanych z pielęgnacją i wychowywaniem dzieci. Tym bardziej atrakcyjną,...
więcej