Aktualności

10 mln osób słucha codziennie radia w samochodzie

5 listopada 2010

10 milionów osób słucha radia codziennie w samochodzie i liczba ta rośnie – w porównaniu do zeszłego roku przybyło ponad 300...

więcej

Radio w III kwartale: dużo wyższy czas słuchania

15 października 2010

Średni czas słuchania radia w III kwartale br. wyniósł 279 minut dziennie. To o 14 minut więcej niż w drugim kwartale. Rośnie też...

więcej

Ankieterzy badania Radio Track

14 października 2010

Do realizacji badania Radio Track wybierani są najbardziej doświadczeni ankieterzy instytutu Millward Brown SMG/KRC i posiadający...

więcej

Matka Polka słuchaczka – słuchalność radia wśród matek z dziećmi

10 października 2010

Młode matki są grupą docelową przede wszystkim produktów związanych z pielęgnacją i wychowywaniem dzieci. Tym bardziej atrakcyjną,...

więcej

Spotem i niestandardem – młodzi słuchacze radia

27 września 2010

Radio jest jednym z najlepszych sposobów komunikowania się z młodym konsumentem. To medium towarzyszy im przez cały dzień,...

więcej

Biznesmen na nasłuchu

19 września 2010

Prezesi, dyrektorzy, właściciele przedsiębiorstw, specjaliści i osoby wykonujące wolne zawody – łączą ich ponadprzeciętne zarobki,...

więcej

Badanie niemal non-stop

16 września 2010

Badanie Radio Track wykonywane jest codziennie – ankieterzy telefonują nawet w soboty i niedziele. Jest tylko kilkanaście dni w roku,...

więcej

Sobota ważna reklamowo

20 sierpnia 2010

Weekendy to równie istotny czas dla radia, jak dni powszednie. Zasięg dzienny radia wynosi wówczas ponad 74 proc., co oznacza,...

więcej