10 mln osób słucha codziennie radia w samochodzie
5 listopada 201010 milionów osób słucha radia codziennie w samochodzie i liczba ta rośnie – w porównaniu do zeszłego roku przybyło ponad 300...
więcej10 milionów osób słucha radia codziennie w samochodzie i liczba ta rośnie – w porównaniu do zeszłego roku przybyło ponad 300...
więcejŚredni czas słuchania radia w III kwartale br. wyniósł 279 minut dziennie. To o 14 minut więcej niż w drugim kwartale. Rośnie też...
więcejDo realizacji badania Radio Track wybierani są najbardziej doświadczeni ankieterzy instytutu Millward Brown SMG/KRC i posiadający...
więcejMłode matki są grupą docelową przede wszystkim produktów związanych z pielęgnacją i wychowywaniem dzieci. Tym bardziej atrakcyjną,...
więcejRadio jest jednym z najlepszych sposobów komunikowania się z młodym konsumentem. To medium towarzyszy im przez cały dzień,...
więcejPrezesi, dyrektorzy, właściciele przedsiębiorstw, specjaliści i osoby wykonujące wolne zawody – łączą ich ponadprzeciętne zarobki,...
więcejBadanie Radio Track wykonywane jest codziennie – ankieterzy telefonują nawet w soboty i niedziele. Jest tylko kilkanaście dni w roku,...
więcejWeekendy to równie istotny czas dla radia, jak dni powszednie. Zasięg dzienny radia wynosi wówczas ponad 74 proc., co oznacza,...
więcej