Ponad 9 milionów klientów-słuchaczy – słuchalność radia, wśród osób robiących codzienne zakupy
8 marca 2011
Ponad trzy czwarte osób robiących codzienne zakupy słucha radia, średnio przez 4 godziny i 46 minut dziennie. Są jedną z istotniejszych...
więcej
Radio w domach gra przez ponad trzy godziny dziennie
25 lutego 2011
Radio jest jednym z najpopularniejszych mediów, które towarzyszą Polakom w domu, szczególnie rano, przed i po południu. Średnio...
więcej
Polskie Radio nawiązało współpracę z KBR-em
15 lutego 2011
Komitet Badań Radiowych i Polskie Radio SA nawiązały współpracę, na mocy której publiczny nadawca uczestniczy w pracach KBR-u....
więcej
Rekord słuchalności wśród dorosłych mężczyzn
28 stycznia 2011
Mężczyźni w wieku powyżej 30 lat, ze średnich i dużych miast, dobrze zarabiający, są atrakcyjnym targetem dla reklamodawców...
więcej
Dla radia czwarty kwartał najlepszy w 2010 roku
20 stycznia 2011
Czwarty kwartał był najlepszym kwartałem dla radia w całym 2010 roku. Dziennie radia słuchało średnio 23,7 mln osób. Według badania...
więcej
Więcej wywiadów na komórki w badaniu Radio Track
17 stycznia 2011
Od stycznia w badaniu Radio Track została zwiększona liczba wywiadów realizowanych na telefony komórkowe. Komitet Badań Radiowych...
więcej
Słuchalność rozgłośni w 2010 roku
11 stycznia 2011
W całym 2010 roku najwyższy udział w czasie słuchania miało radio RMF FM – 27,3 proc. Udział w czasie słuchania w okresie...
więcej
Co piąty słuchacz włącza radio w pracy
28 grudnia 2010
Ponad 20 proc. słuchaczy w dni powszednie włącza radio w pracy, najczęściej są to technicy, robotnicy oraz przedstawiciele wolnych...
więcej