Aktualności

I półrocze 2011: dziennie 80 proc. Polaków słucha radia

6 lipca 2011

Dziennie 80,4 proc. Polaków słuchało radia w pierwszym półroczu br. – wynika z najnowszych danych badania Radio Track. Najwyższe...

więcej

Raport AdBranch: Biura podróży wydały blisko 13 mln zł na reklamę w radiu

20 czerwca 2011

Prawie 12,8 mln zł wydały w ub.r. biura podróży na reklamę radiową – to 10 proc. ich budżetów reklamowych. Największym radiowym...

więcej

Wyniki badania BInAR 2011: Najpopularniejsze stacje internetowe to te znane z eteru

15 czerwca 2011

Ponad połowa badanych słucha radia w Internecie co najmniej raz w tygodniu, najczęściej wybierają stacje nadające w eterze – wynika...

więcej

Radio przyciąga codziennie 6 milionów rodziców

6 czerwca 2011

Rodzice wydają na produkty dla swoich dzieci kilka miliardów złotych rocznie. Kupują artykuły żywnościowe, higieniczne, zabawki....

więcej

KBR na konferencji europejskich badaczy mediów

30 maja 2011

Komitet Badań Radiowych zaprezentował badanie Radio Track podczas tegorocznej konferencji Europen Media Research Organizations, w czasie...

więcej

Rośnie liczba słuchaczy w pasmach drive time

18 maja 2011

Rośnie liczba osób, które słuchają radia w pasmach drive time, czyli w godzinach porannego i popołudniowego szczytu komunikacyjnego....

więcej

Słuchacz w wielkim mieście – słuchalność radia w miastach pow. 200 tys. mieszkańców

4 maja 2011

Trzy czwarte mieszkańców dużych miast, czyli blisko 5 mln osób, słucha codziennie przynajmniej jednej stacji radiowej. Co najmniej raz...

więcej

Raport: Radio jako medium reklamowe

26 kwietnia 2011

Radio jest powszechne i ogólnodostępne, można go słuchać niezależnie od czasu, miejsca i sytuacji, w jakiej aktualnie znajduje się...

więcej