IRBRI spotyka się z SMG/KRC
15 marca 2010Podczas kolejnego spotkania Inicjatywy na Rzecz Badania Radia w Internecie (IRBRI) metodologię mierzenia słuchalności kanałów w sieci...
więcejPodczas kolejnego spotkania Inicjatywy na Rzecz Badania Radia w Internecie (IRBRI) metodologię mierzenia słuchalności kanałów w sieci...
więcejPrawie 18 proc. osób, które zamierzają kupić samochód, słucha radia minimum siedem godzin dziennie. W całej populacji ten wskaźnik...
więcejGemius SA zaprezentował swoją metodologię mierzenia słuchalności kanałów internetowych. W ten sposób Inicjatywa na Rzecz Badania...
więcejKomitet Badań Radiowych i Polskie Badania Internetu zakończyły współpracę z GG Network SA w ramach Inicjatywy na Rzecz Badania Radia...
więcejPod adresem radiotrack.pl uruchomiona została nowa strona internetowa poświęcona badaniom słuchalności rozgłośni radiowych w Polsce....
więcejKomitet Badań Radiowych będzie przeprowadzał dwa razy w roku badanie nt. zwyczajów słuchaczy radia w Internecie. Dzięki Badaniu...
więcejKomitet Badań Radiowych, w ramach Inicjatywy na Rzecz Badania Radia w Internecie (IRBRI), dokonał wstępnego przeglądu istniejących...
więcejRośnie liczba osób słuchających radia w samochodzie. W grupie wiekowej 15-75 lat w ciągu ostatnich lat odsetek respondentów...
więcej