Aktualności

IRBRI spotyka się z SMG/KRC

15 marca 2010

Podczas kolejnego spotkania Inicjatywy na Rzecz Badania Radia w Internecie (IRBRI) metodologię mierzenia słuchalności kanałów w sieci...

więcej

Osoby chcące kupić auto częściej słuchają radia

24 lutego 2010

Prawie 18 proc. osób, które zamierzają kupić samochód, słucha radia minimum siedem godzin dziennie. W całej populacji ten wskaźnik...

więcej

Trwa seria spotkań IRBRI z instytutami badawczymi

15 lutego 2010

Gemius SA zaprezentował swoją metodologię mierzenia słuchalności kanałów internetowych. W ten sposób Inicjatywa na Rzecz Badania...

więcej

KBR i PBI kończą współpracę z GG Network w ramach IRBRI

8 lutego 2010

Komitet Badań Radiowych i Polskie Badania Internetu zakończyły współpracę z GG Network SA w ramach Inicjatywy na Rzecz Badania Radia...

więcej

Nowa strona radiotrack.pl

1 lutego 2010

Pod adresem radiotrack.pl uruchomiona została nowa strona internetowa poświęcona badaniom słuchalności rozgłośni radiowych w Polsce....

więcej

KBR rozpoczyna badanie zwyczajów słuchaczy radia w Internecie – badanie BInAR

18 stycznia 2010

Komitet Badań Radiowych będzie przeprowadzał dwa razy w roku badanie nt. zwyczajów słuchaczy radia w Internecie. Dzięki Badaniu...

więcej

KBR pracuje nad standardem badania radia internetowego

14 stycznia 2010

Komitet Badań Radiowych, w ramach Inicjatywy na Rzecz Badania Radia w Internecie (IRBRI), dokonał wstępnego przeglądu istniejących...

więcej

Rośnie liczba osób słuchających radia w samochodzie

1 grudnia 2009

Rośnie liczba osób słuchających radia w samochodzie. W grupie wiekowej 15-75 lat w ciągu ostatnich lat odsetek respondentów...

więcej