Aktualności

IRBRI przyłącza się do grupy konsultacyjnej PBI

25 maja 2010

Inicjatywa na Rzecz Badania Radia w Internecie (IRBRI) łączy siły z grupą konsultacyjną, która prowadzi prace nad nowym standardem...

więcej

AGB przedstawiło metodologię mierzenia słuchalności kanałów internetowych

14 kwietnia 2010

Podczas ostatniego posiedzenia Inicjatywy na Rzecz Badania Radia w Internecie (IRBRI), instytut AGB Nielsen Media Research przedstawił...

więcej

KBR wprowadza do badania Radio Track dzienniczek elektroniczny

26 marca 2010

Od wiosny br. część badania dzienniczkowego, prowadzonego w ramach badania Radio Track, realizowana jest poprzez Internet. Wprowadzaną...

więcej

Rośnie liczba osób słuchających radia codziennie i średni czas słuchania

25 marca 2010

W 2009 roku znacząco wzrosła liczba osób, które słuchają radia codziennie – wynika z Raportu Radio 2009 przygotowanego na podstawie...

więcej

IRBRI spotyka się z SMG/KRC

15 marca 2010

Podczas kolejnego spotkania Inicjatywy na Rzecz Badania Radia w Internecie (IRBRI) metodologię mierzenia słuchalności kanałów w sieci...

więcej

Osoby chcące kupić auto częściej słuchają radia

24 lutego 2010

Prawie 18 proc. osób, które zamierzają kupić samochód, słucha radia minimum siedem godzin dziennie. W całej populacji ten wskaźnik...

więcej

Trwa seria spotkań IRBRI z instytutami badawczymi

15 lutego 2010

Gemius SA zaprezentował swoją metodologię mierzenia słuchalności kanałów internetowych. W ten sposób Inicjatywa na Rzecz Badania...

więcej

KBR i PBI kończą współpracę z GG Network w ramach IRBRI

8 lutego 2010

Komitet Badań Radiowych i Polskie Badania Internetu zakończyły współpracę z GG Network SA w ramach Inicjatywy na Rzecz Badania Radia...

więcej