Radio nie tylko o poranku
29 lipca 2010Ponad 24 mln osób słucha codziennie radia. Wbrew stereotypom, najwięcej słuchaczy rozgłośnie gromadzą nie tylko rano, ale również...
więcej
Ponad 24 mln osób słucha codziennie radia. Wbrew stereotypom, najwięcej słuchaczy rozgłośnie gromadzą nie tylko rano, ale również...
więcej
Zakończyło się pierwsze badanie dzienniczkowe w ramach badania Radio Track z wykorzystaniem ankiety internetowej (CAWI). Część osób...
więcej
Aż 90 proc. osób, które wzięły udział w Badaniu Internetowego Audytorium Radia BInAR, słucha radia w sieci, a prawie trzy czwarte...
więcej
Są jednym z ważniejszych targetów dla reklamodawców i jedną z istotniejszych grup odbiorców radia. Blisko 12 mln kobiet słucha radia...
więcej
Inicjatywa na Rzecz Badania Radia w Internecie (IRBRI) łączy siły z grupą konsultacyjną, która prowadzi prace nad nowym standardem...
więcej
Podczas ostatniego posiedzenia Inicjatywy na Rzecz Badania Radia w Internecie (IRBRI), instytut AGB Nielsen Media Research przedstawił...
więcej
Od wiosny br. część badania dzienniczkowego, prowadzonego w ramach badania Radio Track, realizowana jest poprzez Internet. Wprowadzaną...
więcej
W 2009 roku znacząco wzrosła liczba osób, które słuchają radia codziennie – wynika z Raportu Radio 2009 przygotowanego na podstawie...
więcej