
KBR partnerem konkursu Media Trendy
14 lutego 2007Komitet Badań Radiowych działając zgodnie ze swoimi celami statutowymi wspiera tegoroczną edycję konkursu Media Trendy. Nadrzędnym celem...
więcejKomitet Badań Radiowych działając zgodnie ze swoimi celami statutowymi wspiera tegoroczną edycję konkursu Media Trendy. Nadrzędnym celem...
więcejKodeks Dobrych Praktyk Marketingowych, tworzony z inicjatywy Komitetu Badań Radiowych przy udziale całego rynku radiowego w Polsce, stał...
więcejZawiązała się Rada Etyki (RE) powołana przez Komitet Badań Radiowych jako organ odwoławczy od decyzji KBR przy rozpatrywaniu naruszeń...
więcej16 marca 2005 Agencja Reklamowa Wawa, która jest wyłącznym oferentem czasu reklamowego Radia WAWA, podpisała umowę z Komitetem Badań...
więcejKomitet Badań Radiowych deklaruje przyspieszenie prac nad kodeksem postępowania stacji radiowych wobec badań słuchalności (Radio Track)....
więcej