RAPORTY Raport AdBranch: Udział poszczególnych mediów w wydatkach reklamowych firm motoryzacyjnych w 2015 roku
10 marca 2016
W 2015 roku firmy z branży motoryzacyjnej wydały na reklamę cennikowo blisko 1,8 mld zł. Z tego 33 proc. – 577,6 mln –...
więcej
W 2015 roku słuchacz spędzał z radiem średnio dziennie ponad 4,5 godziny
4 lutego 2016
Radio posiada coś, co sprawia, że 3/4 Polaków codziennie słucha radia i pomimo rosnącego tempa życia, wciąż znajduje na tę...
więcej
Raport AdBranch: 733,5 mln zł przeznaczyły Super i Hipermarkety na reklamę radiową
28 października 2015
W roku 2014 wartość wydatków w ujęciu cennikowym na reklamę radiową w super i hipermarketach to ponad 666 mln złotych. W 2015...
więcej
Powstało Porozumienie Badaczy Mediów
20 października 2015
Największe polskie organizacje specjalizujące się w pomiarze mediów, zawiązały Porozumienie Badaczy Mediów. Pierwszą inicjatywą...
więcej
Raport AdBranch: 150 mln zł przeznaczyły telekomy na reklamę radiową
20 marca 2015
W roku 2014 wartość wydatków w ujęciu cennikowym na reklamę w radio z branży telekomunikacyjnej to blisko 150 mln złotych. Radio...
więcej
Modyfikacje sposobu doboru próby badawczej
23 stycznia 2015
Z początkiem 2015 roku Komitet Badań Radiowych, w celu utrzymania wysokich parametrów jakościowych próby oraz dokładności szacowanych...
więcej
Odbiorca radia online – charakterystyka
1 lipca 2014
W maju br. na zlecenie Komitetu Badań Radiowych i Polskiego Radia Millward Brown zrealizowało badanie „Badanie Internetowego Audytorium...
więcej
Małgorzata Radziszewska nowym rzecznikiem Komitetu Badań Radiowych
20 lutego 2014
Małgorzata Radziszewska została nowym rzecznikiem prasowym Komitetu Badań Radiowych. Zastąpiła na tym stanowisku Monikę Polewską,...
więcej