Aktualności

RAPORTY Raport AdBranch: Udział poszczególnych mediów w wydatkach reklamowych firm motoryzacyjnych w 2015 roku

10 marca 2016

W 2015 roku firmy z branży motoryzacyjnej wydały na reklamę cennikowo blisko 1,8 mld zł. Z tego 33 proc. – 577,6 mln –...

więcej

W 2015 roku słuchacz spędzał z radiem średnio dziennie ponad 4,5 godziny

4 lutego 2016

Radio posiada coś, co sprawia, że 3/4 Polaków codziennie słucha radia i pomimo rosnącego tempa życia, wciąż znajduje na tę...

więcej

Raport AdBranch: 733,5 mln zł przeznaczyły Super i Hipermarkety na reklamę radiową

28 października 2015

W roku 2014 wartość wydatków w ujęciu cennikowym na reklamę radiową w super i hipermarketach to ponad 666 mln złotych. W 2015...

więcej

Powstało Porozumienie Badaczy Mediów

20 października 2015

Największe polskie organizacje specjalizujące się w pomiarze mediów, zawiązały Porozumienie Badaczy Mediów. Pierwszą inicjatywą...

więcej

Raport AdBranch: 150 mln zł przeznaczyły telekomy na reklamę radiową

20 marca 2015

W roku 2014 wartość wydatków w ujęciu cennikowym na reklamę w radio z branży telekomunikacyjnej to blisko 150 mln złotych. Radio...

więcej

Modyfikacje sposobu doboru próby badawczej

23 stycznia 2015

Z początkiem 2015 roku Komitet Badań Radiowych, w celu utrzymania wysokich parametrów jakościowych próby oraz dokładności szacowanych...

więcej

Odbiorca radia online – charakterystyka

1 lipca 2014

W maju br. na zlecenie Komitetu Badań Radiowych i Polskiego Radia Millward Brown zrealizowało badanie „Badanie Internetowego Audytorium...

więcej

Małgorzata Radziszewska nowym rzecznikiem Komitetu Badań Radiowych

20 lutego 2014

Małgorzata Radziszewska została nowym rzecznikiem prasowym Komitetu Badań Radiowych. Zastąpiła na tym stanowisku Monikę Polewską,...

więcej