
Raport AdBranch: 733,5 mln zł przeznaczyły Super i Hipermarkety na reklamę radiową
28 października 2015W roku 2014 wartość wydatków w ujęciu cennikowym na reklamę radiową w super i hipermarketach to ponad 666 mln złotych. W 2015...
więcejW roku 2014 wartość wydatków w ujęciu cennikowym na reklamę radiową w super i hipermarketach to ponad 666 mln złotych. W 2015...
więcejNajwiększe polskie organizacje specjalizujące się w pomiarze mediów, zawiązały Porozumienie Badaczy Mediów. Pierwszą inicjatywą...
więcejW roku 2014 wartość wydatków w ujęciu cennikowym na reklamę w radio z branży telekomunikacyjnej to blisko 150 mln złotych. Radio...
więcejZ początkiem 2015 roku Komitet Badań Radiowych, w celu utrzymania wysokich parametrów jakościowych próby oraz dokładności szacowanych...
więcejW maju br. na zlecenie Komitetu Badań Radiowych i Polskiego Radia Millward Brown zrealizowało badanie „Badanie Internetowego Audytorium...
więcejMałgorzata Radziszewska została nowym rzecznikiem prasowym Komitetu Badań Radiowych. Zastąpiła na tym stanowisku Monikę Polewską,...
więcejMimo obszernej i stale powiększającej się oferty multimedialnej oferowanej przez Internet, a także rozszerzającej się oferty kanałów...
więcejKomitet Badań Radiowych i Instytut Millward Brown SMG/KRC zaktualizowały metodę przetwarzania danych w badaniu Radio Track. W celu...
więcej