Odbiorca radia online – charakterystyka
1 lipca 2014W maju br. na zlecenie Komitetu Badań Radiowych i Polskiego Radia Millward Brown zrealizowało badanie „Badanie Internetowego Audytorium...
więcejW maju br. na zlecenie Komitetu Badań Radiowych i Polskiego Radia Millward Brown zrealizowało badanie „Badanie Internetowego Audytorium...
więcejMałgorzata Radziszewska została nowym rzecznikiem prasowym Komitetu Badań Radiowych. Zastąpiła na tym stanowisku Monikę Polewską,...
więcejMimo obszernej i stale powiększającej się oferty multimedialnej oferowanej przez Internet, a także rozszerzającej się oferty kanałów...
więcejKomitet Badań Radiowych i Instytut Millward Brown SMG/KRC zaktualizowały metodę przetwarzania danych w badaniu Radio Track. W celu...
więcejNowym rzecznikiem prasowym Komitetu Badań Radiowych została Monika Polewska. Zastąpiła Krzysztofa Głowińskiego, który przeszedł...
więcejKomitet Badań Radiowych podpisał porozumienie ze spółką Audytorium 17, na mocy którego będzie ona brała udział w pracach KBR-u...
więcejTrzy czwarte mieszkańców wielkich miast słucha codziennie radia, średnio przez 4,5 godziny. Jednocześnie ponad jedna czwarta z nich...
więcejOd maja zwiększona została liczba wywiadów w ramach badania Radio Track realizowanych na telefony komórkowe. Ułatwi to dotarcie...
więcej