Anna Wiater rzecznikiem prasowym Komitetu Badań Radiowych.
1 maja 20161 czerwca br. Anna Wiater objeła stanowisko rzecznika prasowego Komitetu Badań Radiowych. Na nowym stanowisku odpowiadać będzie za kontakty...
więcej1 czerwca br. Anna Wiater objeła stanowisko rzecznika prasowego Komitetu Badań Radiowych. Na nowym stanowisku odpowiadać będzie za kontakty...
więcejW 2015 roku firmy z branży motoryzacyjnej wydały na reklamę cennikowo blisko 1,8 mld zł. Z tego 33 proc. – 577,6 mln –...
więcejRadio posiada coś, co sprawia, że 3/4 Polaków codziennie słucha radia i pomimo rosnącego tempa życia, wciąż znajduje na tę...
więcejW roku 2014 wartość wydatków w ujęciu cennikowym na reklamę radiową w super i hipermarketach to ponad 666 mln złotych. W 2015...
więcejNajwiększe polskie organizacje specjalizujące się w pomiarze mediów, zawiązały Porozumienie Badaczy Mediów. Pierwszą inicjatywą...
więcejW roku 2014 wartość wydatków w ujęciu cennikowym na reklamę w radio z branży telekomunikacyjnej to blisko 150 mln złotych. Radio...
więcejZ początkiem 2015 roku Komitet Badań Radiowych, w celu utrzymania wysokich parametrów jakościowych próby oraz dokładności szacowanych...
więcejW maju br. na zlecenie Komitetu Badań Radiowych i Polskiego Radia Millward Brown zrealizowało badanie „Badanie Internetowego Audytorium...
więcej