Aktualności

Raport AdBranch: branża motoryzacyjna wydała w radiu 321 mln zł

17 kwietnia 2012

W 2011 roku firmy z branży motoryzacyjnej wydały na reklamę cennikowo blisko 1,6 mld zł. Z tego ponad 20 proc. – 321,2 mln zł –...

więcej

W soboty radio najchętniej słuchane jest w domu

3 kwietnia 2012

Trzy czwarte Polaków słucha radia w soboty – średnio każdej soboty gromadzi 22,5 mln osób. Ponad połowa z nich włącza radio...

więcej

Radio najpopularniejsze wśród młodszych kobiet

19 marca 2012

Codziennie blisko 12 milionów kobiet słucha radia. Ponad 1/4 z nich spędza z radiem 6 godzin lub więcej. Najwyższe zasięgi to medium...

więcej

Co drugi student jest wierny swojej stacji radiowej

1 marca 2012

Codziennie 80 proc. studentów włącza radio – każdego dnia jest to średnio 1,2 mln młodych osób uczęszczających do szkół...

więcej

Wpływy reklamowe radia urosły w ub.r. o ponad 6 proc.

26 lutego 2012

Przychody reklamowe radia zwiększyły się w 2011 roku o 6,1 proc., ponad trzykrotnie bardziej niż urósł cały rynek reklamowy....

więcej

Prawie połowa mężczyzn słucha radia w samochodzie

23 lutego 2012

Każdego dnia ponad 82 proc. mężczyzn słucha radia, średnio przez 261 minut. Najwyższe zasięgi radio notuje wśród młodych mężczyzn,...

więcej

W 2011 roku każdego dnia radio gromadziło ponad 24 mln słuchaczy

18 lutego 2012

Trzeci rok z rzędu zasięg dzienny radia ogółem utrzymywał się na poziomie ponad 80 proc. Oznacza to, że w 2011 roku średnio...

więcej

Raport AdBranch: Telekomy wydały na reklamę w radiu 164 mln złotych

15 lutego 2012

W całym 2011 roku telekomy wydały na reklamę cennikowo 2,3 mld zł. Z tego ponad 7 proc. – 164 mln zł – przeznaczone było...

więcej