Blisko 5 mln słuchaczy gromadzą radiowe magazyny informacyjne
7 maja 2012Każdego dnia powszedniego 4,8 mln osób słucha przynajmniej jednego z magazynów informacyjno-publicystycznych nadawanych przez polskie...
więcejKażdego dnia powszedniego 4,8 mln osób słucha przynajmniej jednego z magazynów informacyjno-publicystycznych nadawanych przez polskie...
więcejW 2011 roku firmy z branży motoryzacyjnej wydały na reklamę cennikowo blisko 1,6 mld zł. Z tego ponad 20 proc. – 321,2 mln zł –...
więcejTrzy czwarte Polaków słucha radia w soboty – średnio każdej soboty gromadzi 22,5 mln osób. Ponad połowa z nich włącza radio...
więcejCodziennie blisko 12 milionów kobiet słucha radia. Ponad 1/4 z nich spędza z radiem 6 godzin lub więcej. Najwyższe zasięgi to medium...
więcejCodziennie 80 proc. studentów włącza radio – każdego dnia jest to średnio 1,2 mln młodych osób uczęszczających do szkół...
więcejPrzychody reklamowe radia zwiększyły się w 2011 roku o 6,1 proc., ponad trzykrotnie bardziej niż urósł cały rynek reklamowy....
więcejKażdego dnia ponad 82 proc. mężczyzn słucha radia, średnio przez 261 minut. Najwyższe zasięgi radio notuje wśród młodych mężczyzn,...
więcejTrzeci rok z rzędu zasięg dzienny radia ogółem utrzymywał się na poziomie ponad 80 proc. Oznacza to, że w 2011 roku średnio...
więcej