Aktualności

Polacy coraz dłużej słuchają radia

29 lipca 2013

Mimo obszernej i stale powiększającej się oferty multimedialnej oferowanej przez Internet, a także rozszerzającej się oferty kanałów...

więcej

KBR i MB SMG/KRC aktualizują badanie Radio Track

16 listopada 2012

Komitet Badań Radiowych i Instytut Millward Brown SMG/KRC zaktualizowały metodę przetwarzania danych w badaniu Radio Track. W celu...

więcej

Nowy rzecznik prasowy KBR

9 sierpnia 2012

Nowym rzecznikiem prasowym Komitetu Badań Radiowych została Monika Polewska. Zastąpiła Krzysztofa Głowińskiego, który przeszedł...

więcej

Audytorium 17 formalizuje współpracę z KBR-em

12 lipca 2012

Komitet Badań Radiowych podpisał porozumienie ze spółką Audytorium 17, na mocy którego będzie ona brała udział w pracach KBR-u...

więcej

Radio popularne wśród mieszkańców miast

5 czerwca 2012

Trzy czwarte mieszkańców wielkich miast słucha codziennie radia, średnio przez 4,5 godziny. Jednocześnie ponad jedna czwarta z nich...

więcej

Połowa wywiadów w badaniu Radio Track realizowana na komórki

10 maja 2012

Od maja zwiększona została liczba wywiadów w ramach badania Radio Track realizowanych na telefony komórkowe. Ułatwi to dotarcie...

więcej

Blisko 5 mln słuchaczy gromadzą radiowe magazyny informacyjne

7 maja 2012

Każdego dnia powszedniego 4,8 mln osób słucha przynajmniej jednego z magazynów informacyjno-publicystycznych nadawanych przez polskie...

więcej

Raport AdBranch: branża motoryzacyjna wydała w radiu 321 mln zł

17 kwietnia 2012

W 2011 roku firmy z branży motoryzacyjnej wydały na reklamę cennikowo blisko 1,6 mld zł. Z tego ponad 20 proc. – 321,2 mln zł –...

więcej