
Polacy coraz dłużej słuchają radia
29 lipca 2013Mimo obszernej i stale powiększającej się oferty multimedialnej oferowanej przez Internet, a także rozszerzającej się oferty kanałów...
więcejMimo obszernej i stale powiększającej się oferty multimedialnej oferowanej przez Internet, a także rozszerzającej się oferty kanałów...
więcejKomitet Badań Radiowych i Instytut Millward Brown SMG/KRC zaktualizowały metodę przetwarzania danych w badaniu Radio Track. W celu...
więcejNowym rzecznikiem prasowym Komitetu Badań Radiowych została Monika Polewska. Zastąpiła Krzysztofa Głowińskiego, który przeszedł...
więcejKomitet Badań Radiowych podpisał porozumienie ze spółką Audytorium 17, na mocy którego będzie ona brała udział w pracach KBR-u...
więcejTrzy czwarte mieszkańców wielkich miast słucha codziennie radia, średnio przez 4,5 godziny. Jednocześnie ponad jedna czwarta z nich...
więcejOd maja zwiększona została liczba wywiadów w ramach badania Radio Track realizowanych na telefony komórkowe. Ułatwi to dotarcie...
więcejKażdego dnia powszedniego 4,8 mln osób słucha przynajmniej jednego z magazynów informacyjno-publicystycznych nadawanych przez polskie...
więcejW 2011 roku firmy z branży motoryzacyjnej wydały na reklamę cennikowo blisko 1,6 mld zł. Z tego ponad 20 proc. – 321,2 mln zł –...
więcej