W 2016 roku radio utrzymało zasięg na poziomie ponad 70%
20 stycznia 2017Kolejny rok z rzędu zasięg dzienny radia ogółem utrzymał się na wysokim poziomie wynosząc aż 72%. Oznacza to, że blisko 3/4 z nas...
więcejKolejny rok z rzędu zasięg dzienny radia ogółem utrzymał się na wysokim poziomie wynosząc aż 72%. Oznacza to, że blisko 3/4 z nas...
więcej1 czerwca br. Anna Wiater objeła stanowisko rzecznika prasowego Komitetu Badań Radiowych. Na nowym stanowisku odpowiadać będzie za kontakty...
więcejW 2015 roku firmy z branży motoryzacyjnej wydały na reklamę cennikowo blisko 1,8 mld zł. Z tego 33 proc. – 577,6 mln –...
więcejRadio posiada coś, co sprawia, że 3/4 Polaków codziennie słucha radia i pomimo rosnącego tempa życia, wciąż znajduje na tę...
więcejW roku 2014 wartość wydatków w ujęciu cennikowym na reklamę radiową w super i hipermarketach to ponad 666 mln złotych. W 2015...
więcejNajwiększe polskie organizacje specjalizujące się w pomiarze mediów, zawiązały Porozumienie Badaczy Mediów. Pierwszą inicjatywą...
więcejW roku 2014 wartość wydatków w ujęciu cennikowym na reklamę w radio z branży telekomunikacyjnej to blisko 150 mln złotych. Radio...
więcejZ początkiem 2015 roku Komitet Badań Radiowych, w celu utrzymania wysokich parametrów jakościowych próby oraz dokładności szacowanych...
więcej