120 tys. zł zebranych we wspólnej akcji charytatywnej największych polskich nadawców radiowych
19 kwietnia 2017
Dzięki emisji Charytatywnego Bloku Reklamowego na antenach rozgłośni pięciu polskich nadawców radiowych zebrano kwotę 120 tys. złotych....
więcej
Ruszyła strona internetowa Iloveradio.pl
11 kwietnia 2017
W Dniu Radia, 11 kwietnia br. ruszyła strona internetowa Iloveradio.pl, w całości poświęcona radiu – jednemu z największych...
więcej
Wspólna akcja charytatywna na antenach nadawców radiowych
30 marca 2017
W Dniu Radia na antenach rozgłośni Grupy Eurozet, Grupy Radiowej Agory, Grupy RMF, Grupy ZPR Media oraz Polskiego Radia, w ramach...
więcej
Pięciu największych polskich nadawców radiowych razem w projekcie „I love radio”
23 marca 2017
11 kwietnia br. z okazji Dnia Radia wystartuje ogólnopolska akcja pod hasłem „I love radio”, której celem jest popularyzacja radia...
więcej
W 2016 roku radio utrzymało zasięg na poziomie ponad 70%
20 stycznia 2017
Kolejny rok z rzędu zasięg dzienny radia ogółem utrzymał się na wysokim poziomie wynosząc aż 72%. Oznacza to, że blisko 3/4 z nas...
więcej
Anna Wiater rzecznikiem prasowym Komitetu Badań Radiowych.
1 maja 2016
1 czerwca br. Anna Wiater objeła stanowisko rzecznika prasowego Komitetu Badań Radiowych. Na nowym stanowisku odpowiadać będzie za kontakty...
więcej
RAPORTY Raport AdBranch: Udział poszczególnych mediów w wydatkach reklamowych firm motoryzacyjnych w 2015 roku
10 marca 2016
W 2015 roku firmy z branży motoryzacyjnej wydały na reklamę cennikowo blisko 1,8 mld zł. Z tego 33 proc. – 577,6 mln –...
więcej
W 2015 roku słuchacz spędzał z radiem średnio dziennie ponad 4,5 godziny
4 lutego 2016
Radio posiada coś, co sprawia, że 3/4 Polaków codziennie słucha radia i pomimo rosnącego tempa życia, wciąż znajduje na tę...
więcej