Aktualności

120 tys. zł zebranych we wspólnej akcji charytatywnej największych polskich nadawców radiowych

19 kwietnia 2017

Dzięki emisji Charytatywnego Bloku Reklamowego na antenach rozgłośni pięciu polskich nadawców radiowych zebrano kwotę 120 tys. złotych....

więcej

Ruszyła strona internetowa Iloveradio.pl

11 kwietnia 2017

W Dniu Radia, 11 kwietnia br. ruszyła strona internetowa Iloveradio.pl, w całości poświęcona radiu – jednemu z największych...

więcej

Wspólna akcja charytatywna na antenach nadawców radiowych

30 marca 2017

W Dniu Radia na antenach rozgłośni Grupy Eurozet, Grupy Radiowej Agory, Grupy RMF, Grupy ZPR Media oraz Polskiego Radia, w ramach...

więcej

Pięciu największych polskich nadawców radiowych razem w projekcie „I love radio”

23 marca 2017

11 kwietnia br. z okazji Dnia Radia wystartuje ogólnopolska akcja pod hasłem „I love radio”, której celem jest popularyzacja radia...

więcej

W 2016 roku radio utrzymało zasięg na poziomie ponad 70%

20 stycznia 2017

Kolejny rok z rzędu zasięg dzienny radia ogółem utrzymał się na wysokim poziomie wynosząc aż 72%. Oznacza to, że blisko 3/4 z nas...

więcej

Anna Wiater rzecznikiem prasowym Komitetu Badań Radiowych.

1 maja 2016

1 czerwca br. Anna Wiater objeła stanowisko rzecznika prasowego Komitetu Badań Radiowych. Na nowym stanowisku odpowiadać będzie za kontakty...

więcej

RAPORTY Raport AdBranch: Udział poszczególnych mediów w wydatkach reklamowych firm motoryzacyjnych w 2015 roku

10 marca 2016

W 2015 roku firmy z branży motoryzacyjnej wydały na reklamę cennikowo blisko 1,8 mld zł. Z tego 33 proc. – 577,6 mln –...

więcej

W 2015 roku słuchacz spędzał z radiem średnio dziennie ponad 4,5 godziny

4 lutego 2016

Radio posiada coś, co sprawia, że 3/4 Polaków codziennie słucha radia i pomimo rosnącego tempa życia, wciąż znajduje na tę...

więcej