Aktualności

Mediapanel – nowe jednoźródłowe badanie cross-mediowe

7 października 2020

Gemius, Polskie Badania Internetu oraz Komitet Badań Radiowych uruchomiły nowe badanie obejmujące pasywny pomiar konsumpcji internetu,...

więcej

Komitet Badań Radiowych i Gemius we wspólnym projekcie badania jednoźródłowego

2 października 2020

1 października br. Komitet Badań Radiowych i firma Gemius podpisały umowę, na mocy której rozpoczęły współpracę w zakresie pomiaru...

więcej

Radio na dobrej pozycji. Prawie 70 proc. Polaków słuchało radia codziennie

20 sierpnia 2020

Radio z niewielką korektą słuchalności po wybuchu pandemii obroniło pozycję. Dziennie 69,3 proc. Polaków słuchało radia w pierwszym...

więcej

Przebieg wywiadu Radio Track czyli logika naturalnej konwersacji

15 lipca 2020

Jak powstają ratingi stacji radiowych? Szerokie grono odbiorców dowiaduje się o popularności stacji radiowych w Polsce z comiesięcznych...

więcej

Słuchalność radia w czasie pandemii

1 czerwca 2020

20,4 mln Polaków słucha codziennie radia. W grupie komercyjnej, czyli wśród osób w wieku 16-49 lat, radio osiąga zasięg na poziomie 70%,...

więcej

Nowy konsultant Komitetu Badań Radiowych

14 maja 2020

Od maja br. Rafał Sobczak rozpoczął współpracę z Komitetem Badań Radiowych jako konsultant merytoryczny. Będzie odpowiedzialny m.in. za...

więcej

Radio w pierwszym miesiącu pandemii covid-19

16 kwietnia 2020

W ostatniej fali badań Radio Track udostępnionej w kwietniu radio z niewielką korektą utrzymało zasięg ponad 70% Ostatnia udostępniona...

więcej

Przedstawiciele mediów i reklamodawcy uzgodnili założenia nowego standardu badania mediów

20 marca 2020

Przedstawiciele rynku mediów, reklamodawców i agencji mediowych osiągnęli porozumienie dotyczące architektury przyszłego badania mediów,...

więcej