Mediapanel – nowe jednoźródłowe badanie cross-mediowe
7 października 2020Gemius, Polskie Badania Internetu oraz Komitet Badań Radiowych uruchomiły nowe badanie obejmujące pasywny pomiar konsumpcji internetu,...
więcejGemius, Polskie Badania Internetu oraz Komitet Badań Radiowych uruchomiły nowe badanie obejmujące pasywny pomiar konsumpcji internetu,...
więcej1 października br. Komitet Badań Radiowych i firma Gemius podpisały umowę, na mocy której rozpoczęły współpracę w zakresie pomiaru...
więcejRadio z niewielką korektą słuchalności po wybuchu pandemii obroniło pozycję. Dziennie 69,3 proc. Polaków słuchało radia w pierwszym...
więcejJak powstają ratingi stacji radiowych? Szerokie grono odbiorców dowiaduje się o popularności stacji radiowych w Polsce z comiesięcznych...
więcej20,4 mln Polaków słucha codziennie radia. W grupie komercyjnej, czyli wśród osób w wieku 16-49 lat, radio osiąga zasięg na poziomie 70%,...
więcejOd maja br. Rafał Sobczak rozpoczął współpracę z Komitetem Badań Radiowych jako konsultant merytoryczny. Będzie odpowiedzialny m.in. za...
więcejW ostatniej fali badań Radio Track udostępnionej w kwietniu radio z niewielką korektą utrzymało zasięg ponad 70% Ostatnia udostępniona...
więcejPrzedstawiciele rynku mediów, reklamodawców i agencji mediowych osiągnęli porozumienie dotyczące architektury przyszłego badania mediów,...
więcej