Aktualności

Przebieg wywiadu Radio Track czyli logika naturalnej konwersacji

15 lipca 2020

Jak powstają ratingi stacji radiowych? Szerokie grono odbiorców dowiaduje się o popularności stacji radiowych w Polsce z comiesięcznych...

więcej

Słuchalność radia w czasie pandemii

1 czerwca 2020

20,4 mln Polaków słucha codziennie radia. W grupie komercyjnej, czyli wśród osób w wieku 16-49 lat, radio osiąga zasięg na poziomie 70%,...

więcej

Nowy konsultant Komitetu Badań Radiowych

14 maja 2020

Od maja br. Rafał Sobczak rozpoczął współpracę z Komitetem Badań Radiowych jako konsultant merytoryczny. Będzie odpowiedzialny m.in. za...

więcej

Radio w pierwszym miesiącu pandemii covid-19

16 kwietnia 2020

W ostatniej fali badań Radio Track udostępnionej w kwietniu radio z niewielką korektą utrzymało zasięg ponad 70% Ostatnia udostępniona...

więcej

Przedstawiciele mediów i reklamodawcy uzgodnili założenia nowego standardu badania mediów

20 marca 2020

Przedstawiciele rynku mediów, reklamodawców i agencji mediowych osiągnęli porozumienie dotyczące architektury przyszłego badania mediów,...

więcej

Stabilna słuchalność radia, pomimo pandemii i zmiany zwyczajów Polaków

19 marca 2020

Słuchalność radia w ostatnich kilkunastu dniach utrzymuje się na stabilnym poziomie, pomimo wprowadzenia w kraju wielu restrykcji i...

więcej

I Love Radio zmienia strukturę

20 lutego 2020

Od marca porozumienie I Love Radio, zrzeszające nadawców radiowych działających wspólnie na rzecz promocji radia jako medium reklamowego,...

więcej

Radio w Polsce wchodzi w 2020 rok z bardzo dobrym wynikiem!

30 stycznia 2020

W 2019 roku zasięg dzienny radia osiągnął wysoki poziom 72,2%. Oznacza to, że codziennie prawie 3/4 Polaków w wieku 15-75 lat słucha...

więcej