
Badania słuchalności radia w czasach pandemii
31 stycznia 2021W minionym roku pandemia COVID-19 dotknęła niemal każdego skrawka rzeczywistości, w której żyjemy. Nie ominęła też radia i telewizji w...
więcejW minionym roku pandemia COVID-19 dotknęła niemal każdego skrawka rzeczywistości, w której żyjemy. Nie ominęła też radia i telewizji w...
więcejW kontekście rozpoczętej współpracy Komitetu Badań Radiowych z Gemius pojawiają się pytania ze strony rynku o obowiązujący standard i...
więcejNa unikalność badania audytorium radia w Polsce składa się m.in. wielkość i dobór próby. RadioTrack należy do największych pod...
więcejGemius, Polskie Badania Internetu oraz Komitet Badań Radiowych uruchomiły nowe badanie obejmujące pasywny pomiar konsumpcji internetu,...
więcej1 października br. Komitet Badań Radiowych i firma Gemius podpisały umowę, na mocy której rozpoczęły współpracę w zakresie pomiaru...
więcejRadio z niewielką korektą słuchalności po wybuchu pandemii obroniło pozycję. Dziennie 69,3 proc. Polaków słuchało radia w pierwszym...
więcejJak powstają ratingi stacji radiowych? Szerokie grono odbiorców dowiaduje się o popularności stacji radiowych w Polsce z comiesięcznych...
więcej20,4 mln Polaków słucha codziennie radia. W grupie komercyjnej, czyli wśród osób w wieku 16-49 lat, radio osiąga zasięg na poziomie 70%,...
więcej