Aktualności

Przedstawiciele mediów i reklamodawcy uzgodnili założenia nowego standardu badania mediów

20 marca 2020

Przedstawiciele rynku mediów, reklamodawców i agencji mediowych osiągnęli porozumienie dotyczące architektury przyszłego badania mediów,...

więcej

Stabilna słuchalność radia, pomimo pandemii i zmiany zwyczajów Polaków

19 marca 2020

Słuchalność radia w ostatnich kilkunastu dniach utrzymuje się na stabilnym poziomie, pomimo wprowadzenia w kraju wielu restrykcji i...

więcej

I Love Radio zmienia strukturę

20 lutego 2020

Od marca porozumienie I Love Radio, zrzeszające nadawców radiowych działających wspólnie na rzecz promocji radia jako medium reklamowego,...

więcej

Radio w Polsce wchodzi w 2020 rok z bardzo dobrym wynikiem!

30 stycznia 2020

W 2019 roku zasięg dzienny radia osiągnął wysoki poziom 72,2%. Oznacza to, że codziennie prawie 3/4 Polaków w wieku 15-75 lat słucha...

więcej
Mariusz Gołda, foto: RMF

Badania pasywne – czy to realna alternatywa?

27 grudnia 2019

W ostatnim czasie powraca temat badania słuchalności rozgłośni radiowych w Polsce metodą pasywną. Przy tej okazji wymienia się liczne...

więcej

Raport AdBranch: Branża motoryzacyjna zwiększa wydatki na reklamę radiową

25 listopada 2019

W pierwszych trzech kwartałach branża motoryzacyjna wydała na reklamę w radio już 655,2 mln zł, prawie o 90 mln zł więcej niż w...

więcej

Jan M. Kujawski konsultantem merytorycznym Komitetu Badań Radiowych

1 września 2019

Od września br. Jan M. Kujawski rozpoczął współpracę z Komitetem Badań Radiowych jako konsultant merytoryczny. Będzie odpowiedzialny...

więcej

Radio na fali! Ponad 72 proc. Polaków słucha radia codziennie.

8 sierpnia 2019

Dziennie 72,1 proc. Polaków słuchało radia w pierwszym półroczu 2019 – wynika z najnowszych danych badania Radio Track. W pierwszym...

więcej