Aktualności

Raport: Radio jako medium reklamowe

26 kwietnia 2011

Radio jest powszechne i ogólnodostępne, można go słuchać niezależnie od czasu, miejsca i sytuacji, w jakiej aktualnie znajduje się...

więcej

Starszy słuchacz atrakcyjnym klientem

18 kwietnia 2011

Reklamodawcy często nie oceniają starszych konsumentów, powyżej 55 roku życia, jako atrakcyjnego targetu. Tymczasem, wbrew stereotypom,...

więcej

Co czwarty zamożny słuchacz spędza z radiem 8 godzin

29 marca 2011

Zamożni klienci to jeden z atrakcyjniejszych targetów dla przedsiębiorstw z wielu sektorów: bankowego, motoryzacyjnego czy producentów...

więcej

Wieczorami radio doemną młodych targetów – słuchalność w paśmie 18-23

18 marca 2011

Efektywna radiowa kampania reklamowa nie musi oznaczać emisji spotów wyłącznie rano i w ciągu dnia, kiedy to radio ma najwyższy...

więcej

Ponad 9 milionów klientów-słuchaczy – słuchalność radia, wśród osób robiących codzienne zakupy

8 marca 2011

Ponad trzy czwarte osób robiących codzienne zakupy słucha radia, średnio przez 4 godziny i 46 minut dziennie. Są jedną z istotniejszych...

więcej

Radio w domach gra przez ponad trzy godziny dziennie

25 lutego 2011

Radio jest jednym z najpopularniejszych mediów, które towarzyszą Polakom w domu, szczególnie rano, przed i po południu. Średnio...

więcej

Polskie Radio nawiązało współpracę z KBR-em

15 lutego 2011

Komitet Badań Radiowych i Polskie Radio SA nawiązały współpracę, na mocy której publiczny nadawca uczestniczy w pracach KBR-u....

więcej

Rekord słuchalności wśród dorosłych mężczyzn

28 stycznia 2011

Mężczyźni w wieku powyżej 30 lat, ze średnich i dużych miast, dobrze zarabiający, są atrakcyjnym targetem dla reklamodawców...

więcej