Coraz częściej słuchamy radia przez Internet
28 lipca 2011Mimo, że to tradycyjny odbiornik jest wciąż podstawowym źródłem odbioru radia, to coraz częściej słuchamy stacji przez Internet....
więcej
Mimo, że to tradycyjny odbiornik jest wciąż podstawowym źródłem odbioru radia, to coraz częściej słuchamy stacji przez Internet....
więcej
Dziennie 80,4 proc. Polaków słuchało radia w pierwszym półroczu br. – wynika z najnowszych danych badania Radio Track. Najwyższe...
więcej
Prawie 12,8 mln zł wydały w ub.r. biura podróży na reklamę radiową – to 10 proc. ich budżetów reklamowych. Największym radiowym...
więcej
Ponad połowa badanych słucha radia w Internecie co najmniej raz w tygodniu, najczęściej wybierają stacje nadające w eterze – wynika...
więcej
Rodzice wydają na produkty dla swoich dzieci kilka miliardów złotych rocznie. Kupują artykuły żywnościowe, higieniczne, zabawki....
więcej
Komitet Badań Radiowych zaprezentował badanie Radio Track podczas tegorocznej konferencji Europen Media Research Organizations, w czasie...
więcej
Rośnie liczba osób, które słuchają radia w pasmach drive time, czyli w godzinach porannego i popołudniowego szczytu komunikacyjnego....
więcej
Trzy czwarte mieszkańców dużych miast, czyli blisko 5 mln osób, słucha codziennie przynajmniej jednej stacji radiowej. Co najmniej raz...
więcej