Raport: Radio jako medium reklamowe
26 kwietnia 2011Radio jest powszechne i ogólnodostępne, można go słuchać niezależnie od czasu, miejsca i sytuacji, w jakiej aktualnie znajduje się...
więcejRadio jest powszechne i ogólnodostępne, można go słuchać niezależnie od czasu, miejsca i sytuacji, w jakiej aktualnie znajduje się...
więcejReklamodawcy często nie oceniają starszych konsumentów, powyżej 55 roku życia, jako atrakcyjnego targetu. Tymczasem, wbrew stereotypom,...
więcejZamożni klienci to jeden z atrakcyjniejszych targetów dla przedsiębiorstw z wielu sektorów: bankowego, motoryzacyjnego czy producentów...
więcejEfektywna radiowa kampania reklamowa nie musi oznaczać emisji spotów wyłącznie rano i w ciągu dnia, kiedy to radio ma najwyższy...
więcejPonad trzy czwarte osób robiących codzienne zakupy słucha radia, średnio przez 4 godziny i 46 minut dziennie. Są jedną z istotniejszych...
więcejRadio jest jednym z najpopularniejszych mediów, które towarzyszą Polakom w domu, szczególnie rano, przed i po południu. Średnio...
więcejKomitet Badań Radiowych i Polskie Radio SA nawiązały współpracę, na mocy której publiczny nadawca uczestniczy w pracach KBR-u....
więcejMężczyźni w wieku powyżej 30 lat, ze średnich i dużych miast, dobrze zarabiający, są atrakcyjnym targetem dla reklamodawców...
więcej