
Raport AdBranch: Biura podróży wydały blisko 13 mln zł na reklamę w radiu
20 czerwca 2011Prawie 12,8 mln zł wydały w ub.r. biura podróży na reklamę radiową – to 10 proc. ich budżetów reklamowych. Największym radiowym...
więcejPrawie 12,8 mln zł wydały w ub.r. biura podróży na reklamę radiową – to 10 proc. ich budżetów reklamowych. Największym radiowym...
więcejPonad połowa badanych słucha radia w Internecie co najmniej raz w tygodniu, najczęściej wybierają stacje nadające w eterze – wynika...
więcejRodzice wydają na produkty dla swoich dzieci kilka miliardów złotych rocznie. Kupują artykuły żywnościowe, higieniczne, zabawki....
więcejKomitet Badań Radiowych zaprezentował badanie Radio Track podczas tegorocznej konferencji Europen Media Research Organizations, w czasie...
więcejRośnie liczba osób, które słuchają radia w pasmach drive time, czyli w godzinach porannego i popołudniowego szczytu komunikacyjnego....
więcejTrzy czwarte mieszkańców dużych miast, czyli blisko 5 mln osób, słucha codziennie przynajmniej jednej stacji radiowej. Co najmniej raz...
więcejRadio jest powszechne i ogólnodostępne, można go słuchać niezależnie od czasu, miejsca i sytuacji, w jakiej aktualnie znajduje się...
więcejReklamodawcy często nie oceniają starszych konsumentów, powyżej 55 roku życia, jako atrakcyjnego targetu. Tymczasem, wbrew stereotypom,...
więcej