
Radio przyciąga codziennie 6 milionów rodziców
6 czerwca 2011Rodzice wydają na produkty dla swoich dzieci kilka miliardów złotych rocznie. Kupują artykuły żywnościowe, higieniczne, zabawki....
więcejRodzice wydają na produkty dla swoich dzieci kilka miliardów złotych rocznie. Kupują artykuły żywnościowe, higieniczne, zabawki....
więcejKomitet Badań Radiowych zaprezentował badanie Radio Track podczas tegorocznej konferencji Europen Media Research Organizations, w czasie...
więcejRośnie liczba osób, które słuchają radia w pasmach drive time, czyli w godzinach porannego i popołudniowego szczytu komunikacyjnego....
więcejTrzy czwarte mieszkańców dużych miast, czyli blisko 5 mln osób, słucha codziennie przynajmniej jednej stacji radiowej. Co najmniej raz...
więcejRadio jest powszechne i ogólnodostępne, można go słuchać niezależnie od czasu, miejsca i sytuacji, w jakiej aktualnie znajduje się...
więcejReklamodawcy często nie oceniają starszych konsumentów, powyżej 55 roku życia, jako atrakcyjnego targetu. Tymczasem, wbrew stereotypom,...
więcejZamożni klienci to jeden z atrakcyjniejszych targetów dla przedsiębiorstw z wielu sektorów: bankowego, motoryzacyjnego czy producentów...
więcejEfektywna radiowa kampania reklamowa nie musi oznaczać emisji spotów wyłącznie rano i w ciągu dnia, kiedy to radio ma najwyższy...
więcej