Aktualności

Rosną wydatki na reklamę radiową

14 listopada 2011

Wzrost wydatków na reklamę radiową w trzecim kwartale wyniósł według szacunków Starlinka 14,8 proc. Cennikowo rozgłośnie zarobiły...

więcej

Wakacyjni reklamodawcy sezonowi coraz więcej wydają na promocję w radiu

15 października 2011

W te wakacje radio zanotowało największą dynamikę wydatków reklamowych wśród marketerów sezonowych. Wydali oni na promocję w radiu...

więcej

Pięć nowych stacji monitorowanych w badaniu

12 października 2011

Od września w badaniu Radio Track monitorowanych jest aż pięć nowych stacji. W większości rozpoczęły emisję swoich programów...

więcej

W wakacje Polacy słuchali radia najdłużej w tym roku

16 września 2011

W miesiącach wakacyjnych Polacy spędzali z radiem dziennie średnio 268 minut, czyli 4,5 godziny. To najwyższa wartość tego wskaźnika...

więcej

Rośnie liczba radiowych heavy userów

6 września 2011

Już co piąty słuchacz spędza z radiem ponad osiem godzin dziennie. Od początku tego roku takich osób przybyło blisko 300 tys. Radio...

więcej

Raport AdBranch: 77 mln złotych wydały banki na reklamę w radiu

29 sierpnia 2011

Na reklamę banki wydały w pierwszym półroczu br. 702 mln zł. Z tego 11 proc. przeznaczonych było na reklamę radiową,...

więcej

2,5 mln słuchaczy stacji wąskosprofilowanych

16 sierpnia 2011

Codziennie średnio 2,5 mln osób słucha wąskosformatowanych rozgłośni radiowych. Są oni atrakcyjną, bo bardzo precyzyjnie...

więcej

Codzienne rozmowy z politykami gromadzą ponad 7 mln słuchaczy

6 sierpnia 2011

W pierwszym półroczu średnio każdego dnia powszedniego 7,1 mln Polaków słuchało rozmów z politykami w największych rozgłośniach...

więcej