Rosną wydatki na reklamę radiową
14 listopada 2011Wzrost wydatków na reklamę radiową w trzecim kwartale wyniósł według szacunków Starlinka 14,8 proc. Cennikowo rozgłośnie zarobiły...
więcejWzrost wydatków na reklamę radiową w trzecim kwartale wyniósł według szacunków Starlinka 14,8 proc. Cennikowo rozgłośnie zarobiły...
więcejW te wakacje radio zanotowało największą dynamikę wydatków reklamowych wśród marketerów sezonowych. Wydali oni na promocję w radiu...
więcejOd września w badaniu Radio Track monitorowanych jest aż pięć nowych stacji. W większości rozpoczęły emisję swoich programów...
więcejW miesiącach wakacyjnych Polacy spędzali z radiem dziennie średnio 268 minut, czyli 4,5 godziny. To najwyższa wartość tego wskaźnika...
więcejJuż co piąty słuchacz spędza z radiem ponad osiem godzin dziennie. Od początku tego roku takich osób przybyło blisko 300 tys. Radio...
więcejNa reklamę banki wydały w pierwszym półroczu br. 702 mln zł. Z tego 11 proc. przeznaczonych było na reklamę radiową,...
więcejCodziennie średnio 2,5 mln osób słucha wąskosformatowanych rozgłośni radiowych. Są oni atrakcyjną, bo bardzo precyzyjnie...
więcejW pierwszym półroczu średnio każdego dnia powszedniego 7,1 mln Polaków słuchało rozmów z politykami w największych rozgłośniach...
więcej