
Codziennie radia słucha 86 proc. rodziców małych dzieci
3 stycznia 2012Każdego dnia 85,8 proc. rodziców małych dzieci słucha radia. Średnio spędzają przy odbiorniku 277 minut dziennie, o 23 minuty dłużej...
więcejKażdego dnia 85,8 proc. rodziców małych dzieci słucha radia. Średnio spędzają przy odbiorniku 277 minut dziennie, o 23 minuty dłużej...
więcejKomitet Badań Radiowych zatrudnił jako stałego konsultanta Tadeusza B. Iwińskiego, specjalistę w dziedzinie metodologii badań...
więcejKażdego dnia ponad 80 proc. właścicieli firm słucha radia, co trzeci z nich przez ponad 6 godzin. To atrakcyjna grupa docelowa,...
więcej12,9 mln osób słucha w dni powszednie popołudniowych audycji radiowych. W godzinach 15-18 radio włącza 42,6 proc. Polaków. Radio...
więcejWzrost wydatków na reklamę radiową w trzecim kwartale wyniósł według szacunków Starlinka 14,8 proc. Cennikowo rozgłośnie zarobiły...
więcejW te wakacje radio zanotowało największą dynamikę wydatków reklamowych wśród marketerów sezonowych. Wydali oni na promocję w radiu...
więcejOd września w badaniu Radio Track monitorowanych jest aż pięć nowych stacji. W większości rozpoczęły emisję swoich programów...
więcejW miesiącach wakacyjnych Polacy spędzali z radiem dziennie średnio 268 minut, czyli 4,5 godziny. To najwyższa wartość tego wskaźnika...
więcej