
Ankieterzy badania Radio Track
14 października 2010Do realizacji badania Radio Track wybierani są najbardziej doświadczeni ankieterzy instytutu Millward Brown SMG/KRC i posiadający...
więcejDo realizacji badania Radio Track wybierani są najbardziej doświadczeni ankieterzy instytutu Millward Brown SMG/KRC i posiadający...
więcejMłode matki są grupą docelową przede wszystkim produktów związanych z pielęgnacją i wychowywaniem dzieci. Tym bardziej atrakcyjną,...
więcejRadio jest jednym z najlepszych sposobów komunikowania się z młodym konsumentem. To medium towarzyszy im przez cały dzień,...
więcejPrezesi, dyrektorzy, właściciele przedsiębiorstw, specjaliści i osoby wykonujące wolne zawody – łączą ich ponadprzeciętne zarobki,...
więcejBadanie Radio Track wykonywane jest codziennie – ankieterzy telefonują nawet w soboty i niedziele. Jest tylko kilkanaście dni w roku,...
więcejWeekendy to równie istotny czas dla radia, jak dni powszednie. Zasięg dzienny radia wynosi wówczas ponad 74 proc., co oznacza,...
więcejPonad 24 mln osób słucha codziennie radia. Wbrew stereotypom, najwięcej słuchaczy rozgłośnie gromadzą nie tylko rano, ale również...
więcejZakończyło się pierwsze badanie dzienniczkowe w ramach badania Radio Track z wykorzystaniem ankiety internetowej (CAWI). Część osób...
więcej