Radio nie tylko o poranku
29 lipca 2010Ponad 24 mln osób słucha codziennie radia. Wbrew stereotypom, najwięcej słuchaczy rozgłośnie gromadzą nie tylko rano, ale również...
więcejPonad 24 mln osób słucha codziennie radia. Wbrew stereotypom, najwięcej słuchaczy rozgłośnie gromadzą nie tylko rano, ale również...
więcejZakończyło się pierwsze badanie dzienniczkowe w ramach badania Radio Track z wykorzystaniem ankiety internetowej (CAWI). Część osób...
więcejAż 90 proc. osób, które wzięły udział w Badaniu Internetowego Audytorium Radia BInAR, słucha radia w sieci, a prawie trzy czwarte...
więcejSą jednym z ważniejszych targetów dla reklamodawców i jedną z istotniejszych grup odbiorców radia. Blisko 12 mln kobiet słucha radia...
więcejInicjatywa na Rzecz Badania Radia w Internecie (IRBRI) łączy siły z grupą konsultacyjną, która prowadzi prace nad nowym standardem...
więcejPodczas ostatniego posiedzenia Inicjatywy na Rzecz Badania Radia w Internecie (IRBRI), instytut AGB Nielsen Media Research przedstawił...
więcejOd wiosny br. część badania dzienniczkowego, prowadzonego w ramach badania Radio Track, realizowana jest poprzez Internet. Wprowadzaną...
więcejW 2009 roku znacząco wzrosła liczba osób, które słuchają radia codziennie – wynika z Raportu Radio 2009 przygotowanego na podstawie...
więcej