Aktualności

Co drugi student jest wierny swojej stacji radiowej

1 marca 2012

Codziennie 80 proc. studentów włącza radio – każdego dnia jest to średnio 1,2 mln młodych osób uczęszczających do szkół...

więcej

Wpływy reklamowe radia urosły w ub.r. o ponad 6 proc.

26 lutego 2012

Przychody reklamowe radia zwiększyły się w 2011 roku o 6,1 proc., ponad trzykrotnie bardziej niż urósł cały rynek reklamowy....

więcej

Prawie połowa mężczyzn słucha radia w samochodzie

23 lutego 2012

Każdego dnia ponad 82 proc. mężczyzn słucha radia, średnio przez 261 minut. Najwyższe zasięgi radio notuje wśród młodych mężczyzn,...

więcej

W 2011 roku każdego dnia radio gromadziło ponad 24 mln słuchaczy

18 lutego 2012

Trzeci rok z rzędu zasięg dzienny radia ogółem utrzymywał się na poziomie ponad 80 proc. Oznacza to, że w 2011 roku średnio...

więcej

Raport AdBranch: Telekomy wydały na reklamę w radiu 164 mln złotych

15 lutego 2012

W całym 2011 roku telekomy wydały na reklamę cennikowo 2,3 mld zł. Z tego ponad 7 proc. – 164 mln zł – przeznaczone było...

więcej

Rekord słuchalności wśród uczniów

1 lutego 2012

Coraz więcej uczniów w wieku 15-19 lat słucha radia. W ostatnim kwartale ub.r. padł rekord w tej grupie celowej – zasięg dzienny...

więcej

Radiowe poranki mają 16 mln słuchaczy

23 stycznia 2012

W czwartym kwartale ub.r. radia w porannym paśmie słuchało ponad 16 mln osób i był to najwyższy wynik z wszystkich kwartałów 2011...

więcej

Słuchalność rozgłośni w 2011 roku

10 stycznia 2012

W całym 2011 roku najwyższy udział w czasie słuchania miało radio RMF FM – 26 proc. Udział w czasie słuchania w okresie...

więcej