Blisko 5 mln słuchaczy gromadzą radiowe magazyny informacyjne
7 maja 2012Każdego dnia powszedniego 4,8 mln osób słucha przynajmniej jednego z magazynów informacyjno-publicystycznych nadawanych przez polskie...
więcej
Każdego dnia powszedniego 4,8 mln osób słucha przynajmniej jednego z magazynów informacyjno-publicystycznych nadawanych przez polskie...
więcej
W 2011 roku firmy z branży motoryzacyjnej wydały na reklamę cennikowo blisko 1,6 mld zł. Z tego ponad 20 proc. – 321,2 mln zł –...
więcej
Trzy czwarte Polaków słucha radia w soboty – średnio każdej soboty gromadzi 22,5 mln osób. Ponad połowa z nich włącza radio...
więcej
Codziennie blisko 12 milionów kobiet słucha radia. Ponad 1/4 z nich spędza z radiem 6 godzin lub więcej. Najwyższe zasięgi to medium...
więcej
Codziennie 80 proc. studentów włącza radio – każdego dnia jest to średnio 1,2 mln młodych osób uczęszczających do szkół...
więcej
Przychody reklamowe radia zwiększyły się w 2011 roku o 6,1 proc., ponad trzykrotnie bardziej niż urósł cały rynek reklamowy....
więcej
Każdego dnia ponad 82 proc. mężczyzn słucha radia, średnio przez 261 minut. Najwyższe zasięgi radio notuje wśród młodych mężczyzn,...
więcej
Trzeci rok z rzędu zasięg dzienny radia ogółem utrzymywał się na poziomie ponad 80 proc. Oznacza to, że w 2011 roku średnio...
więcej