Aktualności

Raport AdBranch: Telekomy wydały na reklamę w radiu 164 mln złotych

15 lutego 2012

W całym 2011 roku telekomy wydały na reklamę cennikowo 2,3 mld zł. Z tego ponad 7 proc. – 164 mln zł – przeznaczone było...

więcej

Rekord słuchalności wśród uczniów

1 lutego 2012

Coraz więcej uczniów w wieku 15-19 lat słucha radia. W ostatnim kwartale ub.r. padł rekord w tej grupie celowej – zasięg dzienny...

więcej

Radiowe poranki mają 16 mln słuchaczy

23 stycznia 2012

W czwartym kwartale ub.r. radia w porannym paśmie słuchało ponad 16 mln osób i był to najwyższy wynik z wszystkich kwartałów 2011...

więcej

Słuchalność rozgłośni w 2011 roku

10 stycznia 2012

W całym 2011 roku najwyższy udział w czasie słuchania miało radio RMF FM – 26 proc. Udział w czasie słuchania w okresie...

więcej

Codziennie radia słucha 86 proc. rodziców małych dzieci

3 stycznia 2012

Każdego dnia 85,8 proc. rodziców małych dzieci słucha radia. Średnio spędzają przy odbiorniku 277 minut dziennie, o 23 minuty dłużej...

więcej

Tadeusz B. Iwiński stałym konsultantem KBR-u

15 grudnia 2011

Komitet Badań Radiowych zatrudnił jako stałego konsultanta Tadeusza B. Iwińskiego, specjalistę w dziedzinie metodologii badań...

więcej

Właściciele firm spędzają z radiem 5 godz. dziennie

24 listopada 2011

Każdego dnia ponad 80 proc. właścicieli firm słucha radia, co trzeci z nich przez ponad 6 godzin. To atrakcyjna grupa docelowa,...

więcej

Radiowe popołudniówki gromadzą 13 mln słuchaczy

19 listopada 2011

12,9 mln osób słucha w dni powszednie popołudniowych audycji radiowych. W godzinach 15-18 radio włącza 42,6 proc. Polaków. Radio...

więcej