
W soboty radio najchętniej słuchane jest w domu
3 kwietnia 2012Trzy czwarte Polaków słucha radia w soboty – średnio każdej soboty gromadzi 22,5 mln osób. Ponad połowa z nich włącza radio...
więcejTrzy czwarte Polaków słucha radia w soboty – średnio każdej soboty gromadzi 22,5 mln osób. Ponad połowa z nich włącza radio...
więcejCodziennie blisko 12 milionów kobiet słucha radia. Ponad 1/4 z nich spędza z radiem 6 godzin lub więcej. Najwyższe zasięgi to medium...
więcejCodziennie 80 proc. studentów włącza radio – każdego dnia jest to średnio 1,2 mln młodych osób uczęszczających do szkół...
więcejPrzychody reklamowe radia zwiększyły się w 2011 roku o 6,1 proc., ponad trzykrotnie bardziej niż urósł cały rynek reklamowy....
więcejKażdego dnia ponad 82 proc. mężczyzn słucha radia, średnio przez 261 minut. Najwyższe zasięgi radio notuje wśród młodych mężczyzn,...
więcejTrzeci rok z rzędu zasięg dzienny radia ogółem utrzymywał się na poziomie ponad 80 proc. Oznacza to, że w 2011 roku średnio...
więcejW całym 2011 roku telekomy wydały na reklamę cennikowo 2,3 mld zł. Z tego ponad 7 proc. – 164 mln zł – przeznaczone było...
więcejCoraz więcej uczniów w wieku 15-19 lat słucha radia. W ostatnim kwartale ub.r. padł rekord w tej grupie celowej – zasięg dzienny...
więcej