Raport AdBranch: Telekomy wydały na reklamę w radiu 164 mln złotych
15 lutego 2012W całym 2011 roku telekomy wydały na reklamę cennikowo 2,3 mld zł. Z tego ponad 7 proc. – 164 mln zł – przeznaczone było...
więcejW całym 2011 roku telekomy wydały na reklamę cennikowo 2,3 mld zł. Z tego ponad 7 proc. – 164 mln zł – przeznaczone było...
więcejCoraz więcej uczniów w wieku 15-19 lat słucha radia. W ostatnim kwartale ub.r. padł rekord w tej grupie celowej – zasięg dzienny...
więcejW czwartym kwartale ub.r. radia w porannym paśmie słuchało ponad 16 mln osób i był to najwyższy wynik z wszystkich kwartałów 2011...
więcejW całym 2011 roku najwyższy udział w czasie słuchania miało radio RMF FM – 26 proc. Udział w czasie słuchania w okresie...
więcejKażdego dnia 85,8 proc. rodziców małych dzieci słucha radia. Średnio spędzają przy odbiorniku 277 minut dziennie, o 23 minuty dłużej...
więcejKomitet Badań Radiowych zatrudnił jako stałego konsultanta Tadeusza B. Iwińskiego, specjalistę w dziedzinie metodologii badań...
więcejKażdego dnia ponad 80 proc. właścicieli firm słucha radia, co trzeci z nich przez ponad 6 godzin. To atrakcyjna grupa docelowa,...
więcej12,9 mln osób słucha w dni powszednie popołudniowych audycji radiowych. W godzinach 15-18 radio włącza 42,6 proc. Polaków. Radio...
więcej