
Co drugi student jest wierny swojej stacji radiowej
1 marca 2012Codziennie 80 proc. studentów włącza radio – każdego dnia jest to średnio 1,2 mln młodych osób uczęszczających do szkół...
więcejCodziennie 80 proc. studentów włącza radio – każdego dnia jest to średnio 1,2 mln młodych osób uczęszczających do szkół...
więcejPrzychody reklamowe radia zwiększyły się w 2011 roku o 6,1 proc., ponad trzykrotnie bardziej niż urósł cały rynek reklamowy....
więcejKażdego dnia ponad 82 proc. mężczyzn słucha radia, średnio przez 261 minut. Najwyższe zasięgi radio notuje wśród młodych mężczyzn,...
więcejTrzeci rok z rzędu zasięg dzienny radia ogółem utrzymywał się na poziomie ponad 80 proc. Oznacza to, że w 2011 roku średnio...
więcejW całym 2011 roku telekomy wydały na reklamę cennikowo 2,3 mld zł. Z tego ponad 7 proc. – 164 mln zł – przeznaczone było...
więcejCoraz więcej uczniów w wieku 15-19 lat słucha radia. W ostatnim kwartale ub.r. padł rekord w tej grupie celowej – zasięg dzienny...
więcejW czwartym kwartale ub.r. radia w porannym paśmie słuchało ponad 16 mln osób i był to najwyższy wynik z wszystkich kwartałów 2011...
więcejW całym 2011 roku najwyższy udział w czasie słuchania miało radio RMF FM – 26 proc. Udział w czasie słuchania w okresie...
więcej