Stabilna słuchalność radia, pomimo pandemii i zmiany zwyczajów Polaków
19 marca 2020Słuchalność radia w ostatnich kilkunastu dniach utrzymuje się na stabilnym poziomie, pomimo wprowadzenia w kraju wielu restrykcji i...
więcej
Słuchalność radia w ostatnich kilkunastu dniach utrzymuje się na stabilnym poziomie, pomimo wprowadzenia w kraju wielu restrykcji i...
więcej
Od marca porozumienie I Love Radio, zrzeszające nadawców radiowych działających wspólnie na rzecz promocji radia jako medium reklamowego,...
więcej
W 2019 roku zasięg dzienny radia osiągnął wysoki poziom 72,2%. Oznacza to, że codziennie prawie 3/4 Polaków w wieku 15-75 lat słucha...
więcej
W ostatnim czasie powraca temat badania słuchalności rozgłośni radiowych w Polsce metodą pasywną. Przy tej okazji wymienia się liczne...
więcej
W pierwszych trzech kwartałach branża motoryzacyjna wydała na reklamę w radio już 655,2 mln zł, prawie o 90 mln zł więcej niż w...
więcej
Od września br. Jan M. Kujawski rozpoczął współpracę z Komitetem Badań Radiowych jako konsultant merytoryczny. Będzie odpowiedzialny...
więcej
Dziennie 72,1 proc. Polaków słuchało radia w pierwszym półroczu 2019 – wynika z najnowszych danych badania Radio Track. W pierwszym...
więcej
28 maja br. odbyło się spotkanie zorganizowane przez nadawców telewizyjnych, internetowych i radiowych, z udziałem przedstawicieli IAA,...
więcej