Raport AdBranch: Biura podróży wydały ponad 34,6 mln zł na reklamę w radio
24 maja 2019Ponad 34,6 mln zł (34 603 206 zł) wydały w ub.r. biura podróży na reklamę radiową, co stanowi ponad 14 proc. ich budżetów...
więcejPonad 34,6 mln zł (34 603 206 zł) wydały w ub.r. biura podróży na reklamę radiową, co stanowi ponad 14 proc. ich budżetów...
więcej170 rozgłośni z całej Polski nadało już po raz trzeci Charytatywny Blok Reklamowy. Dzięki wsparciu szóstki reklamodawców udało się...
więcejJak co roku 11 kwietnia rozgłośnie w całym kraju będą świętować Polski Dzień Radia. Na antenach stacji mnóstwo atrakcji dla...
więcejRuszyła Radiowa Mapa Polski czyli interaktywny schemat struktury polskiego rynku radiowego. Radiowa Mapa Polski to łatwe w użyciu...
więcejW 2018 roku zasięg dzienny radia osiągnął poziom 72,4%, o prawie 1 punkt procentowy więcej w stosunku do roku ubiegłego. Oznacza to, że...
więcejW nawiązaniu do korespondencji poszczególnych członków Komitetu Badań Radiowych (KBR) z KRRiT, KBR informuje, że 20 września br....
więcejDziennie 72,7 proc. Polaków słuchało radia w pierwszym półroczu 2018. – wynika z najnowszych danych badania Radio Track. W minionym...
więcejNadawcy pięciu grup radiowych, wspólnie w projekcie „I Love Radio”, po raz drugi przekazali 120 tys. zł na pomoc dzieciom...
więcej