Rosną wydatki na reklamę radiową
14 listopada 2011Wzrost wydatków na reklamę radiową w trzecim kwartale wyniósł według szacunków Starlinka 14,8 proc. Cennikowo rozgłośnie zarobiły...
więcej
Wzrost wydatków na reklamę radiową w trzecim kwartale wyniósł według szacunków Starlinka 14,8 proc. Cennikowo rozgłośnie zarobiły...
więcej
W te wakacje radio zanotowało największą dynamikę wydatków reklamowych wśród marketerów sezonowych. Wydali oni na promocję w radiu...
więcej
Od września w badaniu Radio Track monitorowanych jest aż pięć nowych stacji. W większości rozpoczęły emisję swoich programów...
więcej
W miesiącach wakacyjnych Polacy spędzali z radiem dziennie średnio 268 minut, czyli 4,5 godziny. To najwyższa wartość tego wskaźnika...
więcej
Już co piąty słuchacz spędza z radiem ponad osiem godzin dziennie. Od początku tego roku takich osób przybyło blisko 300 tys. Radio...
więcej
Na reklamę banki wydały w pierwszym półroczu br. 702 mln zł. Z tego 11 proc. przeznaczonych było na reklamę radiową,...
więcej
Codziennie średnio 2,5 mln osób słucha wąskosformatowanych rozgłośni radiowych. Są oni atrakcyjną, bo bardzo precyzyjnie...
więcej
W pierwszym półroczu średnio każdego dnia powszedniego 7,1 mln Polaków słuchało rozmów z politykami w największych rozgłośniach...
więcej