Aktualności

Rośnie liczba radiowych heavy userów

6 września 2011

Już co piąty słuchacz spędza z radiem ponad osiem godzin dziennie. Od początku tego roku takich osób przybyło blisko 300 tys. Radio...

więcej

Raport AdBranch: 77 mln złotych wydały banki na reklamę w radiu

29 sierpnia 2011

Na reklamę banki wydały w pierwszym półroczu br. 702 mln zł. Z tego 11 proc. przeznaczonych było na reklamę radiową,...

więcej

2,5 mln słuchaczy stacji wąskosprofilowanych

16 sierpnia 2011

Codziennie średnio 2,5 mln osób słucha wąskosformatowanych rozgłośni radiowych. Są oni atrakcyjną, bo bardzo precyzyjnie...

więcej

Codzienne rozmowy z politykami gromadzą ponad 7 mln słuchaczy

6 sierpnia 2011

W pierwszym półroczu średnio każdego dnia powszedniego 7,1 mln Polaków słuchało rozmów z politykami w największych rozgłośniach...

więcej

Coraz częściej słuchamy radia przez Internet

28 lipca 2011

Mimo, że to tradycyjny odbiornik jest wciąż podstawowym źródłem odbioru radia, to coraz częściej słuchamy stacji przez Internet....

więcej

I półrocze 2011: dziennie 80 proc. Polaków słucha radia

6 lipca 2011

Dziennie 80,4 proc. Polaków słuchało radia w pierwszym półroczu br. – wynika z najnowszych danych badania Radio Track. Najwyższe...

więcej

Raport AdBranch: Biura podróży wydały blisko 13 mln zł na reklamę w radiu

20 czerwca 2011

Prawie 12,8 mln zł wydały w ub.r. biura podróży na reklamę radiową – to 10 proc. ich budżetów reklamowych. Największym radiowym...

więcej

Wyniki badania BInAR 2011: Najpopularniejsze stacje internetowe to te znane z eteru

15 czerwca 2011

Ponad połowa badanych słucha radia w Internecie co najmniej raz w tygodniu, najczęściej wybierają stacje nadające w eterze – wynika...

więcej