
Rośnie liczba radiowych heavy userów
6 września 2011Już co piąty słuchacz spędza z radiem ponad osiem godzin dziennie. Od początku tego roku takich osób przybyło blisko 300 tys. Radio...
więcejJuż co piąty słuchacz spędza z radiem ponad osiem godzin dziennie. Od początku tego roku takich osób przybyło blisko 300 tys. Radio...
więcejNa reklamę banki wydały w pierwszym półroczu br. 702 mln zł. Z tego 11 proc. przeznaczonych było na reklamę radiową,...
więcejCodziennie średnio 2,5 mln osób słucha wąskosformatowanych rozgłośni radiowych. Są oni atrakcyjną, bo bardzo precyzyjnie...
więcejW pierwszym półroczu średnio każdego dnia powszedniego 7,1 mln Polaków słuchało rozmów z politykami w największych rozgłośniach...
więcejMimo, że to tradycyjny odbiornik jest wciąż podstawowym źródłem odbioru radia, to coraz częściej słuchamy stacji przez Internet....
więcejDziennie 80,4 proc. Polaków słuchało radia w pierwszym półroczu br. – wynika z najnowszych danych badania Radio Track. Najwyższe...
więcejPrawie 12,8 mln zł wydały w ub.r. biura podróży na reklamę radiową – to 10 proc. ich budżetów reklamowych. Największym radiowym...
więcejPonad połowa badanych słucha radia w Internecie co najmniej raz w tygodniu, najczęściej wybierają stacje nadające w eterze – wynika...
więcej