Aktualności

Jak Polacy konsumują treści audio? Wyniki badania Total Audio 2024

10 lutego 2025

Treści audio są nieodłącznym elementem codziennego życia Polaków – ponad 90 proc. badanych deklaruje, że przynajmniej raz w tygodniu...

więcej

Radio w 2024 roku

17 stycznia 2025

Radio należy do najpopularniejszych i najbardziej dostępnych mediów w Polsce. Jak pokazują dane Radio Track za cały 2024 rok, każdego...

więcej

O Radio Track na II Forum Jakości Danych

16 października 2024

23 października odbędzie się II Forum Jakości Danych – konferencja branży badawczej na temat jakości danych uzyskiwanych z badań...

więcej

Dlaczego wybieramy treści audio?

4 kwietnia 2024

Szybki dostęp do newsów, dostarczanie wiedzy, oferta muzyczna, kontakt z lubianymi osobowościami, możliwość dopasowania do nastroju czy...

więcej

Polacy wpisują się w europejski model słuchania

15 lutego 2024

Polacy sukcesywnie poszerzają zainteresowanie różnorodnymi formami audio, podążając za europejskimi trendami konsumpcji mediów. Badania...

więcej

KBR kontynuuje współpracę z Adres:Media

9 lutego 2024

Komitet Badań Radiowych kontynuuje współpracę z firmą Adres:Media, skupiającą grono doradców z obszaru badań, marketingu, reklamy i...

więcej

Total Audio – nowe badanie na rynku

9 stycznia 2024

Adres:Media i Kantar zrealizowały na zlecenie Komitetu Badań Radiowych nowy projekt badawczy pod nazwą Total Audio. Badanie ma na celu...

więcej

Młodzi Polacy dłużej słuchają radia

7 grudnia 2023

Wzrósł czas słuchania radia wśród Polaków poniżej 40 roku życia. Osoby w wieku 25-39 lat spędzają z radiem średnio 4 godziny i 11...

więcej