
Jak Polacy konsumują treści audio? Wyniki badania Total Audio 2024
10 lutego 2025Treści audio są nieodłącznym elementem codziennego życia Polaków – ponad 90 proc. badanych deklaruje, że przynajmniej raz w tygodniu...
więcejTreści audio są nieodłącznym elementem codziennego życia Polaków – ponad 90 proc. badanych deklaruje, że przynajmniej raz w tygodniu...
więcejRadio należy do najpopularniejszych i najbardziej dostępnych mediów w Polsce. Jak pokazują dane Radio Track za cały 2024 rok, każdego...
więcej23 października odbędzie się II Forum Jakości Danych – konferencja branży badawczej na temat jakości danych uzyskiwanych z badań...
więcejSzybki dostęp do newsów, dostarczanie wiedzy, oferta muzyczna, kontakt z lubianymi osobowościami, możliwość dopasowania do nastroju czy...
więcejPolacy sukcesywnie poszerzają zainteresowanie różnorodnymi formami audio, podążając za europejskimi trendami konsumpcji mediów. Badania...
więcejKomitet Badań Radiowych kontynuuje współpracę z firmą Adres:Media, skupiającą grono doradców z obszaru badań, marketingu, reklamy i...
więcejAdres:Media i Kantar zrealizowały na zlecenie Komitetu Badań Radiowych nowy projekt badawczy pod nazwą Total Audio. Badanie ma na celu...
więcejWzrósł czas słuchania radia wśród Polaków poniżej 40 roku życia. Osoby w wieku 25-39 lat spędzają z radiem średnio 4 godziny i 11...
więcej