Aktualności

O Radio Track na II Forum Jakości Danych

16 października 2024

23 października odbędzie się II Forum Jakości Danych – konferencja branży badawczej na temat jakości danych uzyskiwanych z badań...

więcej

Dlaczego wybieramy treści audio?

4 kwietnia 2024

Szybki dostęp do newsów, dostarczanie wiedzy, oferta muzyczna, kontakt z lubianymi osobowościami, możliwość dopasowania do nastroju czy...

więcej

Polacy wpisują się w europejski model słuchania

15 lutego 2024

Polacy sukcesywnie poszerzają zainteresowanie różnorodnymi formami audio, podążając za europejskimi trendami konsumpcji mediów. Badania...

więcej

KBR kontynuuje współpracę z Adres:Media

9 lutego 2024

Komitet Badań Radiowych kontynuuje współpracę z firmą Adres:Media, skupiającą grono doradców z obszaru badań, marketingu, reklamy i...

więcej

Total Audio – nowe badanie na rynku

9 stycznia 2024

Adres:Media i Kantar zrealizowały na zlecenie Komitetu Badań Radiowych nowy projekt badawczy pod nazwą Total Audio. Badanie ma na celu...

więcej

Młodzi Polacy dłużej słuchają radia

7 grudnia 2023

Wzrósł czas słuchania radia wśród Polaków poniżej 40 roku życia. Osoby w wieku 25-39 lat spędzają z radiem średnio 4 godziny i 11...

więcej

Radio Track zgodny ze standardami – potwierdza UOKiK

28 listopada 2023

Badanie Radio Track jest realizowane zgodnie z obowiązującymi w branży standardami – powiedział prezes UOKiK Tomasz Chróstny,...

więcej

16 mln Polaków słucha radia od 7.30 do 16.00

30 października 2023

Radio towarzyszy ponad połowie Polaków w czasie ich największej codziennej aktywności. W godzinach od 7.30 do 16.00 każdego dnia radia...

więcej