Aktualności

Radio zwiększa efektywność kampanii crossmediowych

3 listopada 2025

Kampanie crossmediowe mają znacznie większą skuteczność wówczas, gdy obejmują radio. Przeznaczając stosunkowo niewielką część...

więcej

III Forum Jakości Danych – konferencja branży badawczej

27 października 2025

23 października 2025 roku odbyło się III Forum Jakości Danych, jedna z najważniejszych konferencji branży badawczej w Polsce. Tegoroczna...

więcej

W I półroczu 2025 radio zwiększyło zasięg

9 lipca 2025

Od początku 2025 roku utrzymuje się trend wzrostowy słuchalności radia – według najnowszych danych badania Radio Track zasięg dzienny...

więcej

Maja Kurzelewska w zespole Adres:Media

7 lipca 2025

Do zespołu Adres:Media, firmy odpowiedzialnej za realizację badania Radio Track, dołączyła Maja Kurzelewska. Odpowiada za strategiczne...

więcej

Wzrost zasięgu radia w I kwartale 2025

10 kwietnia 2025

Radio rozpoczęło rok 2025 z dobrą dynamiką wzrostu – zasięg dzienny radia total w I kwartale jest wyższy niż średnioroczna wartość...

więcej

Raport RADIO 2024

3 kwietnia 2025

Komitet Badań Radiowych prezentuje „Raport RADIO”, przygotowany na podstawie badań Radio Track i Total Audio. Radio Track jest standardem...

więcej

Jak Polacy konsumują treści audio? Wyniki badania Total Audio 2024

10 lutego 2025

Treści audio są nieodłącznym elementem codziennego życia Polaków – ponad 90 proc. badanych deklaruje, że przynajmniej raz w tygodniu...

więcej

Radio w 2024 roku

17 stycznia 2025

Radio należy do najpopularniejszych i najbardziej dostępnych mediów w Polsce. Jak pokazują dane Radio Track za cały 2024 rok, każdego...

więcej