Raport AdBranch: 733,5 mln zł przeznaczyły Super i Hipermarkety na reklamę radiową
W roku 2014 wartość wydatków w ujęciu cennikowym na reklamę radiową w super i hipermarketach to ponad 666 mln złotych. W 2015 roku (w ciągu trzech kwartałów)wartość w ujęciu cennikowym na reklamę radiową w super i hipermarketów to już ponad 733,5 mln złotych.
TOP 5 reklamodawców w ośmiu miesiącach 2015 roku to Lidl Polska Sklepy Spożywcze, Merto Group, Euro-Net Warszawa, Carrefour Polska i Jeronimo Martinis Polska . Suma wszystkich reklamodawców wyniosła 77.
» Pobierz pełen raport „AdBranch: 733,5 mln zł przeznaczyły Super i Hipermarkety na reklamę radiową”
O siłę radia i jego wartość w budowaniu kampanii zapytaliśmy największego reklamodawcę 2015 roku i drugiego pod względem wydatków 2014 roku – Lidl Polska.
„Radio jako kanał komunikacji z klientami oceniam pozytywnie z racji tego, że jest medium ogólnodostępnym i bardzo popularnym” – mówi Anna Biskup, PR Manager, Lidl Polska.
W 2015 roku wartość wydatków w ujęciu cennikowym na reklamę w radio Lidl Polska wynosi już prawie 163,3 mln zł.
Pobierz pełen raport „AdBranch: 733,5 mln zł przeznaczyły Super i Hipermarkety na reklamę radiową”