O Radio Track na II Forum Jakości Danych
23 października odbędzie się II Forum Jakości Danych – konferencja branży badawczej na temat jakości danych uzyskiwanych z badań marketingowych, naukowych i społecznych. Z prezentacją „Interdyscyplinarne podejście do tradycyjnego narzędzia badawczego”, poświęconą badaniu Radio Track, wystąpią Jan M. Kujawski, główny konsultant Komitetu Badań Radiowych oraz Sylwester Kućmierowski, prezes zarządu Adres:Media.
II Forum Jakości Danych odbędzie się 23 października 2024 w Sali Multimedialnej Wydziału Neofilologii Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Dobrej 55. Pomysłodawcą i gospodarzem wydarzenia jest SoftArchitect.
Problematyka poruszana podczas Forum przyciągnęła uwagę czołowych światowych organizacji zrzeszających firmy badawcze, takich jak ESOMAR, IA i MRS. Po raz pierwszy w historii te organizacje połączyły siły, aby wspólnie wspierać inicjatywę Global Data Quality.
Tematyka drugiej edycji skupi się na trzech kluczowych wyzwaniach związanych z procesami badawczymi:
- rekrutacja uczestników badań,
- utrzymanie wysokiej jakości danych,
- cyberbezpieczeństwo w badaniach.
W tegorocznym wydarzeniu, które odbędzie się zarówno stacjonarnie, jak i zdalnie, weźmie udział około 300 przedstawicieli z ponad 80 organizacji z całej Polski.
Na scenie II Forum Jakości Danych wystąpią eksperci z 13 organizacji: SoftArchitect, KWKR Konieczny Wierzbicki i Partnerzy, Opinia24, Minds&Roses, Difference, ABR Sesta, PowerGam, Kantar, Komitet Badań Radiowych, Adres:Media, Fundacja Instytut Badań Rynkowych i Społecznych, Gemius oraz Zymetria.
– Jako pomysłodawca Forum, angażujemy się w ciągłe doskonalenie metod, wymianę najlepszych praktyk oraz budowanie relacji między organizacjami. Po sukcesie pierwszej edycji, w której udział wzięło ponad 150 uczestników z 51 organizacji, kontynuujemy naszą misję inspirowania do nowatorskich rozwiązań w badaniach rynku i opinii. Pierwsze Forum nie tylko potwierdziło zapotrzebowanie na tego typu inicjatywy, ale również utwierdziło nas w przekonaniu, że wspólna praca i wymiana doświadczeń w gronie ekspertów jest kluczowa dla rozwoju całej branży. W ten sposób dzięki Forum wspólnie tworzymy społeczność, która kształtuje przyszłość świata badań – mówi Rafał Sobczak, CEO SoftArchitect.
– W erze, w której „dane stały się paliwem XXI wieku”, ich jakość i wiarygodność nabierają kluczowego znaczenia. Jako społeczność Forum angażujemy się w doskonalenie metod
i narzędzi, aby sprostać rosnącym wymaganiom zmieniającej się rzeczywistości. Naszym priorytetem jest wspieranie procesów zbierania wartościowych, rzetelnych danych, które będą stanowiły solidną podstawę dla podejmowania ważnych decyzji biznesowych – dodaje Grzegorz Kowalski, New Business Director, SoftArchitect.
Partnerami II Forum Jakości Danych są: Grupa Maspex, Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, Związek Pracodawców Ogólnopolskich Ponadregionalnych i Lokalnych Mediów Radiowych MOC FM, Polska Izba Artykułów Promocyjnych, Warszawska Szkoła Reklamy, KWKR Konieczny Wierzbicki i Partnerzy.
Partnerami medialnymi są Magazyn Brief, Brief.pl, Radio Kolor 103 FM oraz Marketing przy kawie.
Więcej informacji na stronie: https://www.softarchitect.pl/forum-jakosci-danych