KBR partnerem konkursu Media Trendy

Komitet Badań Radiowych działając zgodnie ze swoimi celami statutowymi wspiera tegoroczną edycję konkursu Media Trendy.

Nadrzędnym celem Komitetu Badań Radiowych jest dbanie o wiarygodność i rzetelność realizowanych badań słuchalności radia oraz promowanie radia jako skutecznego medium reklamowego. Dlatego też, Komitet Badań Radiowych postanowił przyjąć zaproszenie Stowarzyszenia Agencji Reklamowych i wziąć udział w tegorocznym konkursie premiującym innowacyjność w mass mediach – mówi Paweł Mączka, aktualny przewodniczący spotkania KBR Prokurent w Agencji Reklamowej Wawa.

Komitet Badań Radiowych wspiera SAR przy promocji zarówno samego konkursu, jak i konferencji o przyszłości mediów towarzyszącej tegorocznej edycji Media Trendów. Komitet Badań Radiowych promuje Media Trendy także na stronie internetowej poświęconej badaniu słuchalności radia w Polsce – www.radiotrack.pl

Monika Bednarek – Prezes Eurozet oraz Krzysztof Nepelski – Dyrektor Marketingu RMF FM – jako przedstawiciele Komitetu Badań Radiowych – znaleźli się w Radzie Programowej konferencji poświęconej przyszłości mediów w Polsce. Konferencja będzie wydarzeniem towarzyszącym konkursowi Media Trendy. Podczas konferencji odbędzie się również dyskusja panelowa, w której KBR będzie reprezentował Leszek Kozioł Prezes Radia Eska.

Stowarzyszenie Agencji Reklamowych po raz pierwszy jest wyłącznym organizatorem konkursu Media Trendy. Nad prawidłowym przebiegiem konkursu czuwa PriceWaterhouseCoopers. Komitet Badań Radiowych po raz pierwszy jest partnerem konkursu Media Trendy.

Komitet Badań Radiowych reprezentowany jest przez różne podmioty radiowe, które konkurują ze sobą i mają odmienne interesy (Radio Zet, RMF FM, Agora, Eska, Wawa). Badanie Radio Track realizowane jest na zlecenie Komitetu Badań Radiowych przez Millward Brown SMG/KRC od 2002 roku.