Polacy wpisują się w europejski model słuchania
15 lutego 2024Polacy sukcesywnie poszerzają zainteresowanie różnorodnymi formami audio, podążając za europejskimi trendami konsumpcji mediów. Badania...
więcej
Polacy sukcesywnie poszerzają zainteresowanie różnorodnymi formami audio, podążając za europejskimi trendami konsumpcji mediów. Badania...
więcej
Komitet Badań Radiowych kontynuuje współpracę z firmą Adres:Media, skupiającą grono doradców z obszaru badań, marketingu, reklamy i...
więcej
Adres:Media i Kantar zrealizowały na zlecenie Komitetu Badań Radiowych nowy projekt badawczy pod nazwą Total Audio. Badanie ma na celu...
więcej
Wzrósł czas słuchania radia wśród Polaków poniżej 40 roku życia. Osoby w wieku 25-39 lat spędzają z radiem średnio 4 godziny i 11...
więcej
Badanie Radio Track jest realizowane zgodnie z obowiązującymi w branży standardami – powiedział prezes UOKiK Tomasz Chróstny,...
więcej
Radio towarzyszy ponad połowie Polaków w czasie ich największej codziennej aktywności. W godzinach od 7.30 do 16.00 każdego dnia radia...
więcej
Radio jest jedynym medium, które może nam towarzyszyć w zasadzie wszędzie i przy każdej okazji. Jest z nami w samochodzie, w domu i w...
więcej
Radio FM w Polsce jest dostępne dla wszystkich i wszędzie, a DAB+ może kiedyś będzie W ostatnim czasie rynek radiowy został zaskoczony...
więcej