KBR uwalnia wszystkie dane Radio Track
Komitet Badań Radiowych stojący na straży standardu badań radiowych w Polsce troszczy się nie tylko o rynek badań radiowych, ale także o samo RADIO jako medium. Mając na uwadze dobro rynku radiowego, KBR podjął decyzje o zmianie dystrybucji danych z poszczególnych fal badania Radio Track. Począwszy od następnej fali badania, KBR będzie publikował dane wszystkich podmiotów badanych przez Millward Brown SMG/KRC w ramach badania Radio Track.
Uważamy, że korzyści jakie wynikają z promocji RADIA, są ogromne – mówi Iwona Matysiak, rezprezentująca grupe Time w KBR, aktualna przewodnicząca. To nasz priorytet w nadchodzących latach. RADIO ma ogromne możliwości, na które chcemy zwrócić uwagę branży – kontynuuje.
To pierwsza z planowanych strategicznych decyzji KBR mających w swojej genezie promocję RADIA.
Komitet Badań Radiowych reprezentowany jest przez różne podmioty radiowe, które konkurują ze sobą i mają odmienne interesy (Radio Zet, RMF FM, Agora, Time).
Badanie Radio Track realizowane jest na zlecenie Komitetu Badań Radiowych przez Millward Brown SMG/KRC od 2002 roku.