Maja Kurzelewska w zespole Adres:Media

Do zespołu Adres:Media, firmy odpowiedzialnej za realizację badania Radio Track, dołączyła Maja Kurzelewska. Odpowiada za strategiczne działania sprzedażowe oraz merytoryczne i operacyjne wsparcie realizowanych projektów, w tym badania słuchalności Radio Track.

Maja Kurzelewska to ekspertka z wieloletnim doświadczeniem w obszarze business intelligence, zwłaszcza w projektach integrujących dane z różnych źródeł. W ostatnich latach skoncentrowana była na pomiarach konsumpcji mediów oraz rozwijaniu kompetencji analitycznych i badawczych w projektach jednoźródłowych.

Swoją karierę zawodową budowała zarówno w największych korporacjach badawczych w Polsce, takich jak GfK i Millward Brown, jak i w mniejszych, niezależnych agencjach, gdzie realizowała ambitne i samodzielne projekty badawcze.

Bezpośrednio przed dołączeniem do Adres:Media, Maja Kurzelewska pracowała w Krajowym Instytucie Mediów, gdzie zarządzała projektem jednoźródłowego pomiaru użytkowników telewizji, radia i internetu, a także badaniami słuchalności radia i oglądalności telewizji lokalnych.

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 Adres:Media to firma badawcza specjalizująca się w analizie rynku mediów i zachowań konsumenckich. Dostarcza klientom dane i analizy, które pomagają w podejmowaniu strategicznych decyzji biznesowych. Adres:Media zatrudnia badaczy oraz strategów, których kompetencje i doświadczenie związane są z badaniami marketingowymi, tworzeniem i wdrażaniem strategii reklamowych oraz badaniami mediów. Firma jest zaangażowana w realizację dwóch standardów w zakresie badań mediów – badania czytelnictwa prasy PBC i badania słuchalności Radio Track. Więcej na www.adresmedia.pl

Komitet Badań Radiowych (KBR) jest komitetem technicznym skupiającym specjalistów ds. badań, reprezentujących podmioty radiowe, które na co dzień ze sobą konkurują: Grupę Radiową Time, Grupę RMF i Grupę Eurozet. Nadawcy Ci mają w swoim portfolio stacje ogólnopolskie, lokalne i ponadregionalne. W pracach KBR od lat regularnie uczestniczą także niezależni konsultanci, którzy są najwyższej klasy specjalistami w obszarze badań. KBR sprawuje merytoryczną opiekę nad badaniem słuchalności Radio Track. W 2022 roku metodologia Radio Track uzyskała pozytywną ocenę audytu CESP (Centre d’Etude des Supports de Publicite). Więcej na www.badaniaradiowe.pl