Ruszyła strona internetowa Iloveradio.pl
W Dniu Radia, 11 kwietnia br. ruszyła strona internetowa Iloveradio.pl, w całości poświęcona radiu – jednemu z największych i najbardziej popularnych mediów w Polsce. To pierwszy taki projekt na polskim rynku, powołany wspólne przez pięciu największych nadawców radiowych: Grupę Eurozet, Grupę Radiową Agory, Grupę RMF, Grupę ZPR Media oraz Polskie Radio. Strona Iloveradio.pl docelowo ma stać się bazą wiedzy o radiu, skupiającą zasięgiem całą branżę radiową.
Na stronie znajdują się informacje artykuły eksperckie, materiały wideo, a także dane słuchalności radia w Polsce. W serwisie nie zabraknie ciekawych statystyk, infografik i wykresów pokazujących, jak ważne jest radio dla większości Polaków. Z punktu widzenia reklamodawców, kluczowe jest przystępne zaprezentowanie szerokiej gamy możliwości reklamowych radia, publikowanie case studies oraz pokazywanie radia w liczbach. Ponadto rozrywka, czyli m.in. ciekawostki związane z radiem.
Strona dedykowana jest uczestnikom rynku radiowego w Polsce tj. reklamodawcom, klientom domów mediowych, a także osobom poszukującym wiedzy na temat medium radiowego. Uzupełnieniem projektu internetowego jest profil na Facebooku: http://www.facebook.com/ILoveRadioPL
I love radio:
Projekt I love radio organizowany jest wspólnie przez największych, na co dzień, konkurujących ze sobą nadawców radiowych: Grupę Eurozet, Grupę Radiową Agory, Grupę RMF, Grupę ZPR Media oraz Polskie Radio, celem popularyzacji radia w Polsce jako efektywnego medium reklamowego.
W ramach projektu realizowane są działania promocyjne, edukacyjne i badawcze, skierowane przede wszystkim do marketerów, reklamodawców bezpośrednich jak i klientów domów mediowych. W dobie rosnących konkurencyjnych nowych mediów cyfrowych, działania te, mają przypominać o zaletach radia, jego ważnej roli, którą pełni w społeczeństwie oraz skuteczności jako medium reklamowego. Więcej na http://iloveradio.pl/.