4. Charytatywny blok reklamowy i 4. urodziny I Love Radio
11 kwietnia radiowcy w całym kraju świętować będą Polski Dzień Radia. Tradycją lat ubiegłych porozumienie I Love Radio dołącza do obchodów, zapraszając reklamodawców do udziału w 4. Charytatywnym Bloku Reklamowym.
Jak co roku I Love Radio, czyli wspólna akcja czterech nadawców radiowych: Grupy Eurozet, Grupy Radiowej Agory, Grupy RMF i Grupy ZPR Media SA, świętuje Polski Dzień Radia, emitując Charytatywny Blok Reklamowy. Spoty usłyszymy w niedzielę 11 kwietnia pomiędzy godz. 10. a 11. na antenach 167 stacji radiowych w całym kraju. Przychód z akcji zostanie przekazany Stowarzyszeniu Rodziców i Przyjaciół Dzieci z Wadą Słuchu w Krośnie. Na antenach wielu stacji będzie można także wygrać zestawy gadżetów od I Love Radio.
Dokładnie 4 lata temu, konkurujące na co dzień grupy radiowe nawiązały porozumienie, którego celem jest popularyzacja radia w Polsce jako efektywnego medium reklamowego, a to wszystko poprzez działania promocyjne, edukacyjne i badawcze. Na stronie www.iloveradio.pl prezentowane są raporty radiowe, materiały case studies czy analizy wyników słuchalności.
Co roku 11 kwietnia I Love Radio organizowało także atrakcje dla domów mediowych, które przybierały formę mini koncertów, spotkań z gwiazdami radia oraz konkursów. W tym roku coroczny #Radiowiec dla pracowników domów mediowych odbywa się online i ma postać konkursu z atrakcyjnymi nagrodami.
Polski Dzień Radia ma na celu podkreślenie ważnej roli radia w naszym codziennym życiu. 11 kwietnia 1923 roku Stowarzyszenie Radiotechników Polskich przyjęło dokument z opiniami o wytycznych do ustawy radiotelegraficznej. Wkrótce będziemy obchodzić 100-tną rocznicę tego ważnego kroku w rozwoju polskiej radiofonii.