Członkowie KBR

Grupa Eurozet

Grupa Eurozet to jedna z wiodących firm mediowych w Polsce, zajmująca się produkcją i nadawaniem programów radiowych, sprzedażą czasu reklamowego, działalnością brokerską dla stacji i serwisów internetowych, a także tworzeniem i zarządzaniem serwisami internetowymi. W skład Grupy Eurozet wchodzi 9 rozgłośni radiowych: Radio ZET, TOK FM, Radio Złote Przeboje, Radio Plus, Antyradio, Radio Pogoda, Meloradio, Rock Radio i Chillizet. Eurozet jest także wyłącznym przedstawicielem 64 stacji Pakietu Niezależnych na rynku reklamy.

Dariusz Kostrzewski – dyrektor ds. badań i analiz rynku

Od maja 2023 roku dyrektor działu badań i analiz Grupy Eurozet (dział powstał z połączenia zespołów badawczo-analitycznych Eurozetu i Grupy Radiowej Agora). W latach 2008 – 2023 pełnił tę samą funkcję w Agorze. Pracę w Agorze rozpoczął w 1997 roku jako zastępca kierownika działu badań i analiz rynku. Wcześniej był związany zawodowo z Instytutem Usług Marketingowych Eurotest oraz z Pracownią Badań Społecznych w Sopocie.

W latach 2012-2022 pełnił funkcję przewodniczącego Rady Nadzorczej Polskich Badań Czytelniczych. Działał w Zespole Metodologicznym Polskich Badań Internetu (2015-2016). Od 2016 r. członek Komitetu Badań Radiowych. Absolwent marketingu na Uniwersytecie Gdańskim.

Grupa RMF

Grupa RMF jest największym polskim nadawcą radiowym. Należy do niej ogólnopolskie radio RMF FM, sieć stacji lokalnych RMF MAXXX, ponadregionalne RMF Classic i dwie rozgłośnie lokalne Radio GRA. Do Grupy RMF należy też szereg portali i serwisów internetowych: portal informacyjny RMF24.pl, platforma z kanałami radiowymi RMFon.pl (wraz z informacyjno-muzycznym Radiem RMF24), serwisy Twoje Zdrowie i Bajeczna Polska oraz strony internetowe poszczególnych rozgłośni. Spółka zajmuje się sprzedażą czasu i powierzchni reklamowej oraz produktów oferowanych przez podmioty należące do Grupy RMF.

Mariusz Gołda – dyrektor marketingu Grupy RMF

Do 1997 niezależny badacz, właściciel firmy badawczej, konsultant. Od 1997 związany z RMF FM, od 1999 roku na stale w dziale marketingu. Stworzył w strukturach Grupy RMF studio badań telefonicznych CATI.

Time SA

Spółka TIME, należąca do Grupy ZPR SA, zarządza całym projektem radiowym Grupy, w skład którego wchodzą: sieć Radio ESKA, ESKA Rock, sieć Radio Eska2 i Radio VOX FM.

Iwona Matysiak – dyrektor działu badań i analiz w TIME SA

Od 1998 roku pracuje w dziale badań i analiz w TIME SA. Wiedzę zdobywała w Wyższej Szkole Zarządzania (The Polish Open University). Absolwentka MBA Oxford Brooks University. Ukończyła także Podyplomowe Studia Psychologii Zachowań Rynkowych na Uniwersytecie Warszawskim.