I Love Radio zmienia strukturę
20 lutego 2020Od marca porozumienie I Love Radio, zrzeszające nadawców radiowych działających wspólnie na rzecz promocji radia jako medium reklamowego,...
więcejOd marca porozumienie I Love Radio, zrzeszające nadawców radiowych działających wspólnie na rzecz promocji radia jako medium reklamowego,...
więcejW 2019 roku zasięg dzienny radia osiągnął wysoki poziom 72,2%. Oznacza to, że codziennie prawie 3/4 Polaków w wieku 15-75 lat słucha...
więcejW ostatnim czasie powraca temat badania słuchalności rozgłośni radiowych w Polsce metodą pasywną. Przy tej okazji wymienia się liczne...
więcejW pierwszych trzech kwartałach branża motoryzacyjna wydała na reklamę w radio już 655,2 mln zł, prawie o 90 mln zł więcej niż w...
więcejOd września br. Jan M. Kujawski rozpoczął współpracę z Komitetem Badań Radiowych jako konsultant merytoryczny. Będzie odpowiedzialny...
więcejDziennie 72,1 proc. Polaków słuchało radia w pierwszym półroczu 2019 – wynika z najnowszych danych badania Radio Track. W pierwszym...
więcej28 maja br. odbyło się spotkanie zorganizowane przez nadawców telewizyjnych, internetowych i radiowych, z udziałem przedstawicieli IAA,...
więcejPonad 34,6 mln zł (34 603 206 zł) wydały w ub.r. biura podróży na reklamę radiową, co stanowi ponad 14 proc. ich budżetów...
więcej