Aktualności

Raport AdBranch: 150 mln zł przeznaczyły telekomy na reklamę radiową

20 marca 2015

W roku 2014 wartość wydatków w ujęciu cennikowym na reklamę w radio z branży telekomunikacyjnej to blisko 150 mln złotych. Radio...

więcej

Modyfikacje sposobu doboru próby badawczej

23 stycznia 2015

Z początkiem 2015 roku Komitet Badań Radiowych, w celu utrzymania wysokich parametrów jakościowych próby oraz dokładności szacowanych...

więcej

Odbiorca radia online – charakterystyka

1 lipca 2014

W maju br. na zlecenie Komitetu Badań Radiowych i Polskiego Radia Millward Brown zrealizowało badanie „Badanie Internetowego Audytorium...

więcej

Małgorzata Radziszewska nowym rzecznikiem Komitetu Badań Radiowych

20 lutego 2014

Małgorzata Radziszewska została nowym rzecznikiem prasowym Komitetu Badań Radiowych. Zastąpiła na tym stanowisku Monikę Polewską,...

więcej

Polacy coraz dłużej słuchają radia

29 lipca 2013

Mimo obszernej i stale powiększającej się oferty multimedialnej oferowanej przez Internet, a także rozszerzającej się oferty kanałów...

więcej

KBR i MB SMG/KRC aktualizują badanie Radio Track

16 listopada 2012

Komitet Badań Radiowych i Instytut Millward Brown SMG/KRC zaktualizowały metodę przetwarzania danych w badaniu Radio Track. W celu...

więcej

Nowy rzecznik prasowy KBR

9 sierpnia 2012

Nowym rzecznikiem prasowym Komitetu Badań Radiowych została Monika Polewska. Zastąpiła Krzysztofa Głowińskiego, który przeszedł...

więcej

Audytorium 17 formalizuje współpracę z KBR-em

12 lipca 2012

Komitet Badań Radiowych podpisał porozumienie ze spółką Audytorium 17, na mocy którego będzie ona brała udział w pracach KBR-u...

więcej