Aktualności

Pięciu największych polskich nadawców radiowych razem w projekcie „I love radio”

23 marca 2017

11 kwietnia br. z okazji Dnia Radia wystartuje ogólnopolska akcja pod hasłem „I love radio”, której celem jest popularyzacja radia...

więcej

W 2016 roku radio utrzymało zasięg na poziomie ponad 70%

20 stycznia 2017

Kolejny rok z rzędu zasięg dzienny radia ogółem utrzymał się na wysokim poziomie wynosząc aż 72%. Oznacza to, że blisko 3/4 z nas...

więcej

Anna Wiater rzecznikiem prasowym Komitetu Badań Radiowych.

1 maja 2016

1 czerwca br. Anna Wiater objeła stanowisko rzecznika prasowego Komitetu Badań Radiowych. Na nowym stanowisku odpowiadać będzie za kontakty...

więcej

RAPORTY Raport AdBranch: Udział poszczególnych mediów w wydatkach reklamowych firm motoryzacyjnych w 2015 roku

10 marca 2016

W 2015 roku firmy z branży motoryzacyjnej wydały na reklamę cennikowo blisko 1,8 mld zł. Z tego 33 proc. – 577,6 mln –...

więcej

W 2015 roku słuchacz spędzał z radiem średnio dziennie ponad 4,5 godziny

4 lutego 2016

Radio posiada coś, co sprawia, że 3/4 Polaków codziennie słucha radia i pomimo rosnącego tempa życia, wciąż znajduje na tę...

więcej

Raport AdBranch: 733,5 mln zł przeznaczyły Super i Hipermarkety na reklamę radiową

28 października 2015

W roku 2014 wartość wydatków w ujęciu cennikowym na reklamę radiową w super i hipermarketach to ponad 666 mln złotych. W 2015...

więcej

Powstało Porozumienie Badaczy Mediów

20 października 2015

Największe polskie organizacje specjalizujące się w pomiarze mediów, zawiązały Porozumienie Badaczy Mediów. Pierwszą inicjatywą...

więcej

Raport AdBranch: 150 mln zł przeznaczyły telekomy na reklamę radiową

20 marca 2015

W roku 2014 wartość wydatków w ujęciu cennikowym na reklamę w radio z branży telekomunikacyjnej to blisko 150 mln złotych. Radio...

więcej