Starszy słuchacz atrakcyjnym klientem
18 kwietnia 2011Reklamodawcy często nie oceniają starszych konsumentów, powyżej 55 roku życia, jako atrakcyjnego targetu. Tymczasem, wbrew stereotypom,...
więcejReklamodawcy często nie oceniają starszych konsumentów, powyżej 55 roku życia, jako atrakcyjnego targetu. Tymczasem, wbrew stereotypom,...
więcejZamożni klienci to jeden z atrakcyjniejszych targetów dla przedsiębiorstw z wielu sektorów: bankowego, motoryzacyjnego czy producentów...
więcejEfektywna radiowa kampania reklamowa nie musi oznaczać emisji spotów wyłącznie rano i w ciągu dnia, kiedy to radio ma najwyższy...
więcejPonad trzy czwarte osób robiących codzienne zakupy słucha radia, średnio przez 4 godziny i 46 minut dziennie. Są jedną z istotniejszych...
więcejRadio jest jednym z najpopularniejszych mediów, które towarzyszą Polakom w domu, szczególnie rano, przed i po południu. Średnio...
więcejKomitet Badań Radiowych i Polskie Radio SA nawiązały współpracę, na mocy której publiczny nadawca uczestniczy w pracach KBR-u....
więcejMężczyźni w wieku powyżej 30 lat, ze średnich i dużych miast, dobrze zarabiający, są atrakcyjnym targetem dla reklamodawców...
więcejCzwarty kwartał był najlepszym kwartałem dla radia w całym 2010 roku. Dziennie radia słuchało średnio 23,7 mln osób. Według badania...
więcej